loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده تصویری روایت مطهر

سلسله نشست های تبیین اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 23203 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
5,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

سلسله نشست های تبیین اندیشه های استاد شهید مرتضی مطهری با عنوان «روایت مطهر» در حال برگزاری ست. در این نشست ها حجت الاسلام سوزنچی بر اساس کتب طرح بینش مطهر به ایراد سخنرانی می پردازند.

کتب طرح بینش مطهر با تنظیمی جدید نسبت به آثار قبلی شهید مطهری و با اضافه کردن برخی سخنرانی های استاد که تاکنون پیاده نشده بودند، آماده شده است. مباحث این کتب سعی شده تا به صورت سطح بندی شده و با یک نظم موضوعی مناسب، تنظیم شود؛ به طوری که در فهم مباحث جدیدتر مشکلی برای مخاطب ایجاد نشود.

فیلم و صوت پیش رو مربوط به نشست های اول و دوم با عناوین «آزادی انسان» و «آزادی بندگی» است که در تاریخ های ۲۹ آبان و ۴ دی ۱۳۹۳ در مشهد برگزار شده است و به همت مؤسسۀ علمی- فرهنگی سدید در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی