loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرماگدون صورت یونانی «هارمجدون»، نام محلی در کنعان باستان یا فلسطین امروزی است. شهری به نام مجدو در سرزمین فلسطین که گروهی از بنیادگران انجیلی معتقدند در آخرالزمان، جنگی عظیم در آن روی خواهد داد. همان که امروزه باور و تفکرات یک چهارم آمریکاییان و از جمله نئومحافظه کاران حاکم بر ایالات متحده را در بر می گیرد.
باور و حمایت این بنیاد گرایان انجیلی از تئوری ها و نظریههای صهیونیستی مبنی بر حکومت جهانی با مرکزیت اسرائیل و از طریق روش های کهن صهیونی (که در متن معروف به (پروتکلهای زعمای صهیون) آمده) باعث گردیده این گروه از پروتستان ها که در بیان سیاسی امروز دنیا به صهیونیست های میسحی ملقب هستند، در کنار صهونیست های یهودی در اندیشه تسیخر کره ارض، به دنبال درگیری و جنگ های ویرانگر و خانمان سوز باشند.
مجموعه مستند راز آرماگدون سیری است در ظهور و شکلگیری بنیاد های این امپراتوری جهانی، نفوذ آن در حکومت ها و دربار ها، عملیلت ضد ایرانی یکصد ساله اش در سرزمین ما و چشم انداز مخوفی که برای آینده بشریت ترسیم کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی