loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار چندرسانه ای تاریخ معاصر ایران

این نرم افزار مولتی مدیا (چند رسانه ای) در سه بخش اصلی "رویدادها"، "جریان ها" و "شخصیت ها " شامل بخش های متنوعی از جمله مصاحبه، مقاله، نمایشگاه ارائه عکس و سند، معرفی کتاب و برش هایی از سریال ها و آثار فاخری است که در حوزه تاریخ معاصر ایران ساخته شده و تاریخ معاصر ایران را از ابتدای دوران قاجار تا پیروزی انقلاب اسلامی، مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

نرم افزار تاریخ معاصر ایران با پشتوانه علمی محکم و با تکمیل اطلاعات نوشتاری، مقالات، اسناد، تصاویر، مجموعه فیلم ها و با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز در تولید نرم افزارهای چند رسانه تهیه شده است، ارائه آلبومی از تصاویر ناب تاریخ معاصر ایران و اسنادی کم نظیر از این دوره ، از محتویات قابل اعتنا و جذاب این مجموعه است. همچنین در این مجموعه با معرفی کتب و نشریات منتشر شده از سوی موسسه به همراه چکیده ای از متن آن ، منابع پژوهشی مناسبی به دانشجویان و محققین حوزه های تاریخ معاصر معرفی می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی