loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار همایش یکصدمین سال انقلاب مشروطیت: مرداد 1382

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 32813 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
5,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

در مرداد 1382 و به همت موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران همایشی به مناسبت یکصدمین سال انقلاب مشروطیت برگزار شد که در آن جمعی از نخبگان علمی و سیاسی کشور به ارائه سخنرانی پرداختند. لوح نرم افزاری حاضر به ارائه دسته بندی شده ی مباحث مطرح شده در این همایش پرداخته است. مجموعه مقالات همایش، خبرنامه های همایش، سخنرانی های همایش و ارائه پاره ای اسناد تصویری و نوشتاری در خصوص نهضت مشروطیت محتوای عمده ی لوح حاضر را در بر می گیرد. هچنین باید به رونمایی و ارائه برخی آثار ویژه و مکتوب انتشارات موسسه مطالعات تاریخ معاصر در خصوص مشروطیت در این لوح نر افزاری اشاره کرد: فصلنامه های تاریخ معاصر ایران شماره 10 و 18، کتاب بست نشینی مشروطه خواهان در سفارت انگلیس ، کتاب مجموعه مقالات نهضت مشروطیت در ایران و کتابفراز و فرودمشروطه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی