loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره 1: هفت اثر داستانی کوتاه

ناشر الکترونیک : سوره - ناشر الکترونیک

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

این مجموعه شامل 7 اثر داستانی است که 4 اثر در موضوع غزه شامل فیلم داستانی «ولد» به کارگردانی امیرعباس ربیعی، فیلم داستانی «اطفال المطر» به کارگردانی دانش اقباشاوی، فیلم داستانی «البیت» به کارگردانی رضا زهتابچیان و انیمیشن «نافرمانی» به کارگردانی محسن صالحی فرد است.

همچنین سه اثر کوتاه داستانی «علمک»، «بچه و مرد» و «مثل بادکنک» از دیگر محصولات نخستین مجموعه آثار باشگاه فیلم سوره هستند.

«باشگاه فیلم سوره» در ابتدای سال 1393 با مدیریت محمدرضا شفاه و در راستای رصد، شناسایی و جذب استعدادهای جوان و متعهد انقلابی، حمایت گام به گام آنها در مسیر فعالیت حرفه ای در حوزه سینما و همچنین فراهم آوردن محیطی مناسب برای تولید آثاری در حوزه تلویزیون و سینما و با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی اسلامی - ایرانی تاسیس و هم اکنون با همراهی گروهی از هنرمندان جوان و علاقمند به انقلاب اسلامی به فعالیت خود ادامه می دهد.

در نخستین حضور باشگاه فیلم سوره در جشنواره مردمی فیلم عمار، سه اثر «ولد»، «علمک» و «بچه و مرد» توانستند برگزیده بخش فیلم کوتاه داستانی پنجمین دوره این جشنواره شوند.
  • ناشر الکترونیک
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    1
  • وزن
    184
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    سه‌شنبه 28 مهر 1394
  • شناسه
    34560
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی