loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند سلام بر علی پسر موسی (ع)

فیلم مستند «سلام بر علی پسر موسی»، تداعی کننده نسبت قلبی مومنین با اولیا خودشان است.
این اثر آن حرارتی را که در قلوب مومنین نسبت به اهل بیت وجود دارد و در روایت هم آمده است بسیار خوب به تصویر کشیده است. چوپانی که زائرین را همراهی می­ کند و داستان فیلم بر محور اوست به خوبی بیناگر نوعی حس معنوی و فطری نسبت به امام رضا (ع) است.
این فیلم نشان می دهد که منبر بیان معارف و عواطف الهی مختص به مساجد و حسینیه ها نیست و از طریق رسانه های جدید مانند سینما و تلویزیون هم می شود برای جلب نظر مردم به سمت اهل بیت (ع) صحبت کرد.
مخاطب با دیدن این فیلم دوست دارد به جای چوپانی باشد که به زائران خدمت می­ کند حتی اگر این مخاطب کسی که چوپان به خاطر او بی تاب است را نشناسد. حتی اگر یک غیر مسلمان هم این فیلم را ببیند برایش جالب است که یک چوپان با درآمد بسیار اندک چطور برای برپایی یک ایستگاه صلواتی بدون هیچ چشم داشتی در تکاپو است.
حجت الاسلام سرلک افزود: این فیلم علاوه بر محتوای خوب که به شعار نزدیک نشده بود از لحاظ فنی هم کار خوبی شده است و در این مساله هم سازندگان موفق بودند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی