loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نقد نمایشنامه ایرانیان اثر آئیسخلوس؛ با نگاهی به فیلم 300

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 3827 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
1,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

در سال 472 پیش از میلاد در آتن مردی به نام آئیسخلوس (آشیل) نمایشنامه ای نوشت و بر روی صحنه برد که آن را ایرانیان نامیدند.
امروز پس از گذشت قرن ها از اجرای این نمایش، فیلمی در برابر دیدگان میلیون ها نفر اکران شده است که سیصد نام گرفته و تصویری هالیوودی از جنس قرن بیست و یکم از فسیل های یونانی به حساب می آید.
به دنبال قرابت موضوعی و مفهومی این دو اثر پیر و جوان، کانون اندیشه جوان با کمک گروه غرب شناسی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و با همکاری بسیج دانشجویی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران در تاریخ هشتم خردادماه 1386 به برپایی محفل نقدی با حضور اساتید بزرگی چون رضا داوری اردکانی در جایگاه ناقد و دکتر میرجلال الدین کزازی و دکتر حکمت الله ملاصالحی به عنوان داوران این کرسی در محل تالار فردوسی دانشکده ادبیات اقدان نموده است.
لوح فشرده حاضر، مباحث مطرح شده در این نشست به صورت تصویری می باشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط