loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده بازی رایانه ای مدال سربی

در سال 2021 میلادی، 10 کشور قدرتمند اسلامی جهت جلوگیری از حملات تروریستی و ناامنی علیه کشورهای مسلمان، یک اتحاد بین المللی تحت عنوان اتحاد جماهیر اسمامی را تشکیل می دهند اما دولت آمریکا و اسرائیل که منافع نامشروع خود را در خطر می بینند از همان ابتدا این اتحاد اسلامی را یک اجتماع تروریستی خوانده و با دست زدن به حملات تروریستی و خرابکارانه بر علیه مردم بی دفاع تلاش می کنند. اتحاد جماهیر اسلامی را با شکست مواجه کنند. پس از مدتی که تلاش های آن ها به نتیجه مطلوب نمی رسد آمریکایی ها تصمیم می گیرند که آخرین نقشه خود را عملی کنند و به همین منظور یک بمب میکروبی بسیار قوی را به صورت مخفیانه به جنگل های کشور بوسنی منتقل میکنند تا با منفجر کردن آن و مخدوش نمودن چهره مسلمانان در جهان، بوسنیایی ها را از عضویت در این پیمان مشروع و صلح طلب منصرف نمایند. اما نیروهای اطلاعات و شناسایی مسلمانان از قصد آمریکایی ها با خبر شده و به فکر چاره می افتند.

به این ترتیب شما در نقش یکی از تکاوران زبده ایرانی و ماهر اتحاد جماهیر اسلامی می باشید. به منطقه اعزام می شوید تا از قضایا سر در آورده و جلوی عملیات مزدوران آمریکایی و اسرائیلی را بگیرید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمد مهدی

دیگه موجود نمیشه؟یدونه هم ندارین؟

13 شهریور 1398

سلام خیر