loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده ارمغان چته ها؛ مروری بر تحرکات تروریستی فرقه پژاک

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

اعضای پ.ک.ک و پژاک اولین هسته از قربانیان فرقه تروریستی هستند. سران فرقه در مسیرتبدیل شدن اعضای خود به تروریست، ابتدا عواطف و احساسات انسانی آنها را کشته اند وبعد اعضای خانواده، دوستان و آینده را از آنها گرفته اند و اگر نتوانند خود را از این مرحله هولناک نجات دهند، مرگی فجیع پایان زندگی آنها خواهد بود. ایدئولوژی پ.ک.ک و پژاک همان ایدئولوژی پوسیده و منسوخ کمونیستی است که از ابتدای تاسیس تا کنون بر این گروه مستولی یافته است.

پژاک و پ.ک.ک از حیث ماهیت فرقه ای و رفتار تشکیلاتی ،شباهت زیادی با منافقین دارند. از مهمترین نقاط مشترک، تلاش این دو فرقه قرارگرفتن در مسیر همسو با سیاست های کینه توزانه آمریکا برعلیه ملت ایران است که زمینه ساز ارتباط این دو فرقه بایکدیگر شده است. پ.ک.ک و پژاک دینداری را برای اعضای خود ممنوع کرده اند. اوجالان کتابهای آسمانی را تراوشات ذهنی پیامبران می داند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی