loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده فیلم سینمایی بادیگارد

ناموجود، به من اطلاع بده notify me

فیلم سینمایی «بادیگارد» هجدهمین ساخته ابراهیم حاتمی کیا از 26 اسفند ماه به سرگروهی سینما استقلال اکران شده است. «بادیگارد» مضمونی اجتماعی دارد، این فیلم درباره یک محافظ شخصی است این محافظ شخصی در بخشی از داستان از جان یکی از شخصیتهای مهم نظام محافظت می کند اما در جایی دیگر و بر اساس حوادث متوجه می شود که او بیش از آنکه به فکر نظام باشد به فکر منافع شخصی است.محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و این موضوع باعث می شود که محافظت از آن فرد را کنار بگذارد و به سراغ محافظت از شخص دیگری برود که یکی از فعالان هسته ای کشور است. فیلم «بادیگارد» محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است و پخش آن بر عهده فیلمیران است. به گفته کارن همایون فر، بی شک «بادیگارد» بهترین، ساخت یافته ترین، نفس گیر ترین اثر حاتمی کیا است. «بادیگارد» به عنوان دومین فیلم برتر جشنواره فجر از نگاه کاربران سلام سینما انتخاب شد.
فیلم «بادیگارد» در بخش مسابقه سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. «بادیگارد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای بازی پرویز پرستویی و سیمرغ بلورین بهترین جلوه های بصری را دریافت کرد و در بخش های بهترین چهره پردازی، بهترین صدا، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلمبردای نامزد شد.

چرا اینقدر دیر اومدی؟ -مأموریت بودم شغلت چیه؟ -تو حفاظتم نگهبانی؟ -محافظم آهان پس بادیگاردی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی