loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده نرم افزار جامع تندخوانی شاپرک

این محصول برای چه کسانی مناسب می باشد:
کسانی که می خواهند سرعت خواندن کتاب خودرا بالا ببرند
کسانی که می خواهند تبدیل به یک کتابخانه سیار شوند
کسانی که می خواهند به راحتی هر کتابی را در یک ساعت مطالعه کنند.
این نرم افزار شامل :
آموزش تندخوانی
تست درک مطلب
تمرینات تقویت دید
تست غلط یابی
جدول سودوکو
جعبه یادگیری لایتنر
جعبه محاسبات اعداد
تفاوت زمانی ساعت ها
نرم افزار کاربردی تندخوانی تقویت حافظه شاپرک سرعت مطالعه ، درک مطلب ،تمرکز ، حافظه کوتاه مدت و بلندمدت را با کار کردن روی عضلات چشم و سیستم ذهنی عصبی افزایش می دهد. تکنیک های ارائه شده در این نرم افزار، باعث تقویت چشم شده و حـوزه دیـد را افزایـش می دهد و در طول زمـان استـفاده از نرم افــزار باعث جلوگیری از تنبلی چشم می گردد. نرم افزار تندخوانی تقویت حافظه تاتات نیمکره سمت چپ و راست مغزرا فعال می کند و باعث افزایش تمرکز، حافظـه کوتاه مدت و بلند مـدت می گردد.
عملکرد این نرم افزار تضمینی است بدین صورت که هر جلسـه که با نرم افزارکارمی کنیـد نرم افزار قبل و بعد ازتمرین از شما تست می گیرد و میزان پیشرفتتان را در همان جلسه در نمودار به شما نشان می دهد.
کاربرانی که با نرم افزار شاپرک کارکرده اند در مدت زمان بسیار کوتاه نتایج بسیار عالی و مناسبی در تحصیلات و آزمونهای مختلف گرفتـه اند و مهمتریـن ویژگی نرم افزار که تاثیر زیادی برای آنها داشته را کاربردی بودن و جذاب بودن تمرینها می دانستند که باعث می شده با علاقه و اشتیاق تمرینات را انجام دهند. این نرم افزار برای اولین بار در ایران با قابلیت افزایش سرعت مطالعه ، درک مطلب، افزایـش تمرکـز و تقویـت حافظه به صـورت همزمـان ، تـولیـد گردیده است و هیچ نمونه مشابه داخلی ندارد. این نرم افزار برای کسانی مناسب است که خود را متعهد به انجام تمرینات طی برنامه زمانی مقرر شده، می دادند تا بتوانند از نتایج شگفت انگیز و باور نکردنی آن بهره ببرند.
با این نرم افزار دیگر نگران خستگی و خواب آلودگی، بیحوصلگی، ترس از خواندن مطالب زیاد و کمبود وقت حین مطالعه نباشید. شاپرک با بکارگیری به روزترین تکنیک های دنیا در زمینه تندخوانی و تمرکز حواس , تمام مشکلات شما را در حین مطالعه برطرف خواهد کرد.
  • نوع لوح فشرده
    دی وی دی (DVD)
  • تعداد لوح فشرده (دیسک)
    1
  • سال نشر
    1392
  • وزن
    120
  • تاریخ ثبت اطلاعات
    دوشنبه 24 آبان 1395
  • شناسه
    46935
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی