loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مجموعه صوتی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن

سلسله جلسات استاد سید علی حسینی خامنه ای - مشهد مقدس، مسجد امام حسن مجتبی، رمضان المبارک 1353 شمسی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 52997 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
1,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

در این لوح فشرده می توانید طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را با صدای استاد خامنه ای بشنوید:

طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن مباحث ضروری دین را از نگاه مقام معظم رهبری بیان کرده و بازتاب نگاه نو و بدیع معظم له به مفاهیم دینی است.
این لوح فشرده سلسله جلسات مقام معظم رهبری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد مقدس که در سال 1353 شمسی برگزار شده را ارائه کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای در روزهای آخر تابستان سال 1353 هر روز ماه مبارک رمضان بعد از نماز ظهر و عصر قرآن به دست پشت تریبون می ایستادند و یک ساعت با حرارت سخنرانی می کردند که در این لوح فشرده جمع آوری شده است.

این مجموعه 28 قطعه صوتی خلاصه ی جلسات - 10 قطعه ی صوتی موضوعی - 10 کلیپ صوتی درباره ی جلسات و حاشیه ها را در درون خود جای داده است. کل حجم صوت ها نیز 200 مگابایت می باشد.

طرح کلی اندیشه اسلامی، طرحی منحصر به فرد در زمینه اندیشه اسلامی است؛ عموم لوح فشرده ها و کتاب ها با نام اندیشه اسلامی یا اصول یا عقاید نوشته شده اند اصول اعتقادی دین را بیشتر به عنوان مفاهیم ذهنی تلقی کرده و در مقام اثبات و درستی این اصول و پاسخگویی به شبهات مطرح شده هستند. برخلاف این ها، طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن مباحث ضروری دین را به گونه ای تعهدآفرین معرفی کرده است.

این مجموعه با مبنا قراردادن آیات قرآن برای تبیین اصول اعتقادی اسلامی کتابی است وحدت آفرین برای امت اسلامی و معظم له در آن زمان در دست های پنهان استعمار را در ایجاد اختلاف بین امت اسلامی به خوبی می دیدند، لذا با تکیه اصول اساسی اعتقادی اسلامی مانند توحید زمینه وحدت امت اسلامی را فراهم آورده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فاطمه ذورقی سعادتمند

سلام این کتاب فوق العاده است
این کتاب و صوتش فوق العاده و بی نظیر است

28 اردیبهشت 1398

سید مسعود جعفری

چرا خرید دانلودی نداره؟!
کی سی دی می خره دیگه آخه؟؟؟

28 اردیبهشت 1397