loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند ظهور

کسانی که تحمل دانستن حقیقت را ندارند اطفا این مستند را نبینند

آیا همه آنچه در این سریال - مستند می بینم واقعیت دارد؟
چگونه ممکن است که همه آنچه فکر درباره دنیای اطراف خود می دانستم یک دروغ بزرگ باشد؟
شاید همه اینها تصادفی با هم جور درآمده است!
چگونه باور کنم که شیطان این همه در زندگی ما حضور و تاثیر دارد؟
فکر نمی کردم که ظهور امام زمان تا این حد در زندگی همه مردم جهان موثر باشد !
آیا دجال یا همان ضدمسیح واقعیت دارد ؟
چگونه باور کنم که همه آن چیزهایی که زندگی من به آنها وابسته است ابزارهایی بر علیه سعادت انسانی هستند ؟
...
این ها و ده ها سوال دیگر از جمله سوالات و جملاتی خواهد بود که در حین دیدن این مستند در ذهن شما شکل خواهند گرفت.
تعجب نکنید. احساس ترس و ابهام را از خود دور کنید. آرامش خود را حفظ کنید و به تدریج با گامهای این سریال پیش روید و ذهن خود را رها کنید.
آنچه در این سریال خواهید دید متفاوت از تمام چیزهایی است که هر روز از طریق فیلم ها و سریالهای جهانی به خورد ما داده می شود تا آنچه او می خواهد را باور کنیم.
او کیست ؟ این سوالی است که در این سریال به دنبال پاسخ به آن است.
سریال ظهور تلاش می کند تا گام به گام حصارها و بندهای ذهن ما را باز کند و با افشای پشت پرده های جهان مدرن و برخی وقایع، افراد و مکانهای مهم جهانی ما را با پدیده ای با عنوان نظم نوین جهانی آشنا سازد.
تماشای این سریال مستند برای همه ما ضروری است. مهم نیست که آنرا بپذیریم یا نه. مهم این است که سریال ظهور سوالاتی جدی را برای ما ایجاد می کند که باید برای ادامه زندگی پس از دیدن این سریال، برای آن سوالات جواب های مناسبی داشته باشیم.
لطفاً زود قضاوت نکنید.
صبر کنید و با احترام به این آموزه قرآنی که ما را دعوت به شنیدن می کند، ابتدا خوب به آنچه می گوید توجه کنیم.
اما اگر جزء کسانی هستید که تحمل دانستن حقیقت را ندارند لطفاً همین الان از دیدن این سریال اجتناب کنید. چرا که دیدن این سریال مستند شما را اذیت خواهد کرد و تصویر زیبای شما از دنیای مدرن را به هم خواهد ریخت.
اگر در دنیای ذهنی شما هالیوود، مک دونالد، تیم فوتبال رئال مادرید، سازمان ملل متحد و المپیک پدیده هایی جذاب و دوست داشتنی هستند و یا اگر اروپا و آمریکا را سرزمین رویاها می-دانید باز هم از دیدن این سریال پرهیز کنید. چون این سریال نسبت به دوست داشتنی های شما سوالاتی جدی مطرح می کند که ممکن است دنیای زیبای ذهنی شما را به هم بریزد.
مجموعه مستند ظهور شامل 50 قسمت اصلی، یک قسمت به عنوان مقدمه و یک قسمت با عنوان نتیجه است که در سه بخش طراحی شده است که با دیدن هر یک از بخش های سه گانه روح و ذهن شما به مراتبی از تعالی، آگاهی و رهایی نزدیک می شود.
این سریال توسط دو فیملساز جوان به نامهای نوریگا و آرکنار ساخته شده است که ایده اولیه آن با الهام از مستند شخصی به نام هاشم عبدالله ساخته شده است که به علت بازدید بالای فیلم هایش به او لقب سلطان یوتیوب را داده بودند.
این سریال مجموع های متفاوت از بیشتر مستندها و فیلم هایی است که تا به حال دیده اید و به خاطر همین یک دلیل ارزش دیدن را دارد.
پس برای آن وقت بگذارید و قسمت به قسمت با سریال پیش روید. با آرامش آن را ببینید. عجله نکنید و کنجکاو نباشید تا بدون رعایت قسمت بندی سریال به قسمتهای آخر بروید. تحمل داشته باشید.
با دیدن این سریال برای فکر کردن به آنچه در آن بیان می شود وقت بگذارید. نیازی نیست هیجان زده شوید و با سرعت تصمیماتی برای تغییر در زندگی خود بگیرید. بر عکس برای ایحاد تغییرات عمیق و تدریجی برنامه ریزی کنید.
با خواندن این متن شما تغییر را آغاز کرده اید پس با دیدن سریال گامهای بعدی را نیز بردارید و وارد دنیای زیبای منتظران ظهور شوید.
باور ما این است که هیچ چیز در دنیا تصادفی نیست. پس همین لحظاتی که شما در حال خواندن این کلمات هستید نیز تصادفی نیست. در دنیای که هر لحظه شما با هزاران خبر، عکس، فیلم، کتاب و روزنامه مواجه هستید چگونه این سریال به دست شما رسیده است؟ هیچ چیز تصافی نیست.
پس حتماً در درون شما طلب و خواست و تصمیمی برای درک حقیقت وجود داشته است. پس به قلب خود اعتماد کنید. روح شما حقیقت و راز هستی است و قدرت این را دارد که آنچه شما در درون خود طلب می کنید را به سمت شما بیاورد. چون دارای رایحه الهی است و اگر شما طالب حقیقت باشید، حقیقت درونی شما با تمام هستی گره خواهد خورد و شما را با انسانها، مکانها، کتابها، فیلمها و ... آشنا خواهد کرد که سرعت حرکت شما را در مسیر طلب حقیقت افزایش خواهد داد.
البته این فرصت برای روح شما وجود دارد تا شر را انتخاب کند که بحث راجع به جزئیات آن نیاز به فرصتی دیگر دارد و آن نیز از رازهای هستی است.
پس به حقیقت درون خود اعتماد کنید و آشنا شدن با سریال ظهور را هدیه ای بدانید که ممکن است بتواند شما را در مسیر بندگی و طلب حقیقت کمک ناچیزی نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

فروزان فریور

برایم جالب بود

11 تیر 1389

اخبار مرتبط