loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده فیلم سینمایی نبرد الجزیره: مبارزه مسلحانه مردم الجزایر برای رهایی از استعمار فرانسه در دهه 50 میلادی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7749 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

در سال 1957 میلادی بازجویان نظامی فرانسوی در شهر الجزیره یک میهن پرست الجزایری را شکنجه می دهند و او سرانجام مخفی گاه آخرین رهبر چریک های الجزایری با نام "علی لاپو آنته" را فاش می کند. هم زمان با تیتراژ آغازین فیلم، نیروهای چترباز فرانسوی، لاپو آنته را همراه با یک زن و کودک در مخفی گاه خود پیدا می کنند و به آنها مهلتی داده می شود که خود را تسلیم کنند، در غیر اینصورت کشته خواهند شد.
در حالیکه لاپو آنته، به سرنوشت خود می اندیشد، فیلم با یک فلاش بک به سال 1954 و زمان آغاز عملیات نظامی جبهه آزادی بخش میهنی در الجزیره باز می گردد که این سازمان با صدور اعلامیه ای همه مسلمانان را به اتحاد در مبارزه با اشغالگران برای کسب استقلال دعوت می کند. فیلم با اتخاذ یک فرم نیمه مستند، به بازآفرینی مراحل اصلی شکلگیری قیام و تحول سیاسی لاپو آنته می پردازد.
نبرد الجزیره تصویری هوشمندانه و نافذ از مبارزات ضد استعماری است و حق مشروع توده ها را در کشورهای تحت ستم برای مقاومت با اشغالگران امپریالیست قویا تاکید می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط