loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند ارنستو چه گوارا: خاطرات بولیوی

1 حلقه DVD

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8247 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

در پی انقلاب کوبا، ارنستو چه گوارا به دنبال رویکرد عملگرایانه ی وقت، در سفری مخفیانه در سال 1966 به امید برانگیختن حس انقلابی در سرزمین های آمریکایی جنوبی به بولیوی عزیمت کرد. این مستند بر پایه ی یادداشت های روزمره چه گوارا در طول اقامتش در بولیوی ساخته شده و شامل مصاحبه هایی با همرزمان او در نبردهای آن زمان است و تصویری از خط مشی فکری او در آخرین سال زندگی اش ارائه می کند.
چنین به نظر می رسد که قصد چه گوارا تکرار موفقیت انقلاب کوبا بوده، اما یادداشت های روز مره ی او آن طور که در فیلم نمایش داده شده است، بیانگر نا امیدی او در آن مقطع از زندگی اش است.
با توجه به گفته های اطرافیان چه گوارا در مورد آخرین روزهای زندگی او، این طور به نظر می رسد که عامه ی مردم از درگیر شده در این ماجرا در هراس بوده اند.
فیلم به آهستگی به بررسی نهضت چه گوارا در کوه های بولیوی می پردازد، اما اطلاعات زیادی را از روزهای آخر زندگی این انقلابی به دست می دهد، تا آنجا که به اعدام او توسط سربازان بولیویایی تحت فرماندهی سازمان سیا (CIA) می رسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی