loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده مستند جنگ پنهان

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8264 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
2,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

جنگ 33 روزه در لبنان در سال 2006 یک آزمایشگاه جدی و تمام عیار برای تمرین و آزمایش انواع سلاح های آمریکایی بود.
انواع بمب ها، موشک ها و راکت ها از جنوب تا شمال لبنان برای انهدام زیر ساخت ها و هدف قرار دادن غیرنظامیان مورد حمله قرار گرفت.
یکی از مهمترین و مخرب ترین ِ این سلاح ها، استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های خوشه ای به طور وسیع و بی سابقه در طی 33 روز تهاجم بوده است.
مستند "جنگ پنهان" در جستجوی بازخوانی پرونده بمب های خوشه ای جنگ جولای در لبنان است. یک سال پس از پایان جنگ، گروه فیلم برداری در جستجوی یافتن قربانیان این بمب ها و انعکاس وضعیت خطرناک و بحرانی مناطق جنوب رودخانه لیطانی که بیشترین حجم این بمب ها را در خود دارد، فعالبت خود را آغاز نمود.
قربانیان از گروه های مختلف سنی، طبقاتی و مشاغل مختلف بوده اند.
کودکان به دلیل آگاه نبودن به مخاطرات این بمب ها و جدی نگرفتن آن، آسیب های جبران ناپذیری دیده اند.
این فیلم تلاش دارد از جنبه های گوناگون به آسیب هایی که مردم جنوب لبنان از بمب های خوشه ای، به جامانده از جنگ جولای 2006 دیده اند، بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط