loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

لوح فشرده صوتی سمفونی ایثار

1 حلقه ACD

سمفونی ایثار به عنوان یک اثر کلاسیک به دنبال ارائه ترجمانی موسیقیایی از مفهوم ایثار و فداکاری بعنوان یکی از ناب ترین ابعاد فطری انسانهاست.
موسیقی برای اجرای ارکستر سمفونیک تالیف شده است. مجموعه موسیقی سمفونی ایثار در چهار قطعه تحت عناوین «فراق» در «میمینور»، «پرواز» در «رمینور»، «حیات» در «سل مینور» و «ایثار» در «رمینور» تنظیم شده است.
همراهی گروه کر و تک خوان مرد از ویژگی های دیگری است که این اثر از آن بهره می برد.در تالیف سمفونی ایثار همراهی پیانو، گیتار، گیتارباس، درام و دف مورد توجه قرار گرفته است.
بخش هایی از این اثر به صورت کرال و قسمت های دیگر به صورت پاپ کلاسیک نوشته شده است. دف در قطعات مختلف این سمفونی تداعی کننده روح شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی ایثارگران است که با همراهی گروه کر و نوای حماسی زنجیرهای دف مخاطب را به احساس واقعی از مفهوم ایثار نزدیک مینماید.
بهره گیری از نوای آرام و لطیف پیانو و گیتار در انعکاس آرمان های بلندی چون عشق، فداکاری، آرمانگرایی و خداجویی که در ماهیت ایثار نهفته است.تبیین کننده ارزش های متعالی دیگری است که امکان ارتباط با مخاطبین داخلی و بین المللی را با ادبیاتی کلاسیک فراهم میکند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی