loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کنکاشی در اهداف مجله مهرنامه در شماره جدید «فرهنگ عمومی»

مقاله ویژه این ماه فرهنگ عمومی به قلم فرخ مومنی با عنوان «مهرنامه چه اهدافی را دنبال می‌کند» نوشته شده و به بررسی ریشه‌های فکری این مجله پرداخته است.

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، یازدهمین شماره از مجله فرهنگ عمومی ویژه تیر ماه 1391 منتشر شد. مقاله ویژه این ماه فرهنگ عمومی به قلم فرخ مومنی با عنوان «مهرنامه چه اهدافی را دنبال می‌کند» نوشته شده و به بررسی ریشه‌های فکری این مجله پرداخته است.

همچنین در این مجله آثار و گفتاری از حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر داوود مهدوی زادگان، محمد علی رجبی، مسعود قدیمی، احمد شاکری، حسین پایین محلی، مارتین ریس، اصغر طاهر زاده، محمود جواهری، حسین داوری، نیما روزبهانی و ... منتشر شده است.

در بخش حکمت و فلسفه این مجله مقالات و گفتگوهایی با موضوع سیاست گریزی و گریز از حکمت، ساعت رستاخیز، سکولاریسم نهفته در آراء مارتین بوبر، امام خمینی (ره) عقل عقل قدسی تاریخ معاصر و .... حضور دارند.

در بخش هنر و ادبیات این مجله نیز مقاله‌ای در مورد کارلوس فوئنتس با عنوان «کارلوس فوئنتس، نئولیبرالیستی انقلاب ستیز» به قلم نیلگون اخوان شریف نوشته شده است. همچنین گفتگویی با احمد شاکری با موضوع تاملی در ماهیت ادبیات انقلاب نیز منتشر شده است.

گفتنی است این نشریه در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب عرضه می شود.

چهارشنبه 31 خرداد 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط