loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نقد کتاب «فصل جوانی» در سومین نشست باشگاه کتاب

دوشنبه 6 آبان 1392

رمان «فصل جوانی» آخرین اثر قاسمعلی فراست روز سه شنبه 7 آبان در «باشگاه کتاب» فرهنگسرای انقلاب اسلامی نقد و بررسی می‌شود.

در این نشست که در آستانه روز نوجوان و بسیج دانش آموزی و با حضور نویسنده این رمان برگزار می شود، حسین فتاحی و داوود امیریان دو تن از نویسندگان و فعالان حوزه ادبیات داستانی به نقد و بررسی این اثر می پردازند.

خوانش فصل هایی از این رمان بخش دیگری از برنامه نشست باشگاه کتاب فرهنگسرای انقلاب اسلامی است. همچنین با توجه به لزوم مطالعه این اثر پیش از نقد و بررسی، این فرهنگسرا، رمان فصل جوانی را با تخفیف 50 درصدی عرضه می کند. همچنین کتابخانه های آفتاب و آفتابگردان فرهنگسرای انقلاب اسلامی این کتاب را به اعضاء امانت می دهند.

سومین نشست «باشگاه کتاب» سه شنبه هفتم آبان ساعت 15:30 در سالن سپیده فرهنگسرای انقلاب اسلامی واقع در بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی برگزار خواهد شد.

«فصل جوانی» روایت نوجوانی‌ است با تب و تاب موتورسواری که در روزهای جنگ به همراه دایی‌اش به منطقه جنوب می‌رود اما سر از کردستان در می‌آورد. داستان ماجراجویانه‌ این کتاب، ردپایی از عشق را نیز دنبال  می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط