loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیستان در بهار با تجدید چاپ آثار پنج داستان‌نویس

نویسندگان مرتبط : حسین کرمیار

پنجشنبه 28 فروردین 1393

به گفته سیدمظفر شجاعی، مدیر روابط عمومی انتشارت «کتاب نیستان» چاپ‌های مجدد آثار صادق کرمیار، سعید تشکری، محمدرضا بایرامی و ابراهیم حسن‌بیگی در ایام نمایشگاه کتاب از سوی انتشارات نیستان ارایه خواهد شد. 

رمان «نامیرا» نوشته کرمیار زندگی دختر و پسر جوانی از اهالی کوفه را توصیف می‌کند که بدون منفعت‌طلبی‌های روز افزون مردم کوفه به دنبال حقیقت هستند. این دو در میان رفتارهای متناقض سرداران بزرگ کوفه، بین حمایت از امام حسین (ع) یا وفاداری به یزید سرگردان می‌شوند. 

به این رمان جوایزی چون «جایزه جلال» و «کتاب سال» تعلق گرفته است. 

چاپ سیزدهم رمان «نامیرا» نوشته صادق کامیار، در 334 صفحه، با تیراژ پنج هزار نسخه، به قیمت 17 هزار تومان روانه از سوی این ناشر روانه کتابفروشی‌ها می‌شود. 

آخرین اثر داستانی ابوالفضل زرویی نصرآباد به نام «ماه به روایت آه»، داستان زندگی و شخصیت حضرت ابوالفضل العباس(ع) را از زبان دوازده راوی توصیف می‌کند. در این رمان ناگفته‌ها و مسایلی از لحظه‌های قبل و بعد از شهادت امام حسین(ع) روایت شده است. 

چاپ چهارم رمان «ماه به روایت آه» نوشته ابوالفضل زرویی نصرآباد، در 192 صفحه، با شمارگان دو هزار و 200 نسخه، به قیمت 11 هزار و 500 تومان در نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد. 

تشکری در رمان «ولادت» داستان زندگی لیلا و هاتف، فرزند خوانده‌های دو شبان خراسانی را که یکی کاتب و دیگری صحاف است، توصیف می‌کند. 

در بخشی از این رمان آمده است: «دعبل چون هارون از خواب پرید. هارون در طوس بود و دعبل در سمنگان! معنای رویای خود را نمی‌دانست! به خود گفت: 
دعبل از خود بگذر و از این کاخ بگذر. از جان بگذر. به شعری خود را به نام و جای بگذار. تا بدانند تو دیگر، شاعر صله بگیر هارون نیستی! هر آدمی را فرشته نگاهبانی است. فرشته‌ات را از بندستان وجود حاکمی‌ات خلاص کن! شفیع دو عالم، در بند هارون است.» 

چاپ دوم رمان «ولادت» نوشته سعید تشکری، در 366 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قیمت 23 هزار تومان از سوی انتشارات نیستان منتشر می‌شود.

رمان «امپراطور عشق» نوشته بهزاد بهزادپور با اشاره به حوادث سال عام الفیل، داستان تازه‌ای از عشق را ارایه می‌دهد. نویسنده در این اثر داستانی، زندگی شاهزاده‌ای که از سپاه ابرهه به اسارت و بردگی گرفته می‌شود، روایت کرده است. 

در بخشی از این کتاب آمده است: «رباح در کنار در اتاق مودبانه ایستاده و به زمین چشم دوخته است. همسر خلف بر مخده تکیه زده و خلف در حالی که قدم می زند، سخن می گوید. 
خلف: باور کردنش مشکل است. اما بابت آن دویست و پنجاه کیسه زر پرداخته ام. یعنی خرج دو سال یک قبیله. شاید در طول عمرم چیزی به این گران قیمتی نخریده باشم، و حال... من... خلف بن وهب تصمیم دارم که این گران قیمت ترین را به زیر پاهای زخمی تو بیندازم... آری، به زیر پای سیاه و برهنه ی تو... تا لگدمالش کنی، جانانه خرد و خمیرش نمایی و با خاک یکسانش گردانی.» 

چاپ سوم رمان «امپراطور عشق» نوشته بهزاد بهزادپور، در 96 صفحه، با شمارگان 2 هزار و 200 نسخه، به قیمت 6 هزار تومان منتشر می‌شود. 

ابراهیم حسن‌بیگی در رمان «قدیس» داستان دلدادگی کشیش مسیحی ساکن در مسکو را توصیف می‌کند. او که مجموعه‌ای از کتاب‌ها و آثار خطی و قدیمی را در دست دارد، با مرگ مردی تاجیک پا در مسیری می‌گذارد که به شناخت امام علی (ع) منتهی می‌شود. 

چاپ سوم رمان «قدیس» نوشته ابراهیم حسن‌بیگی، در 304 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قیمت 17 هزار تومان منتشر خواهد. 
کتاب «سه‌گانه‌ای برای یگانه» نوشته محمدرضا بایرامی شامل سه داستان کوتاه به نام‌های «خون نوشت»، «عبور از دژ» و «مسافر آخرین روز» است. 

چاپ دوم مجموعه داستان «سه‌گانه‌ای برای یگانه» در 448 صفحه، با شمارگان هزار و 200 نسخه، به قیمت 22 هزار تومان از سوی کتاب نیستان منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری کتاب ایران

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط