loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

امکان خرید پیامکی در پاتوق کتاب فردا راه اندازی شد

انتشارات مرتبط : کتاب فردا

در این روش شما مخاطبین عزیز می توانید کتاب های در خواستی خود را از سایت پاتوق کتاب فردا پیدا کرده و از طریق پیامک از ما خرید کنید.

دوشنبه 26 خرداد 1393

در این روش شما مخاطبین عزیز می توانید کتاب های در خواستی خود را از سایت پاتوق کتاب فردا پیدا کرده و نام آن ها یا کد مربوط به هر کتاب را که در صفحه اختصاصی هر کتاب درج شده است به همراه آدرس دقیق، کد پستی، نام و نام خانوادگی و نوع پست درخواستی (سفارشی یا پیشتاز) برای ما به شماره 300033006992 پیامک کنید و همکاران ما در اسرع وقت سفارش شما را بررسی کرده و در صورت موجود بودن کتاب های درخواستی شما، هزینه کتاب ها و همچنین هزینه پست مرسوله شما را به همراه شماره حساب و شماره کارت موسسه کتاب فردا برایتان پیامک می کنند و شما عزیزان پست از پرداخت مبلغ مورد نظر، شماره تراکنش را برای ما ارسال کرده و ما محصولات شما را برایتان ارسال می کنیم و البته به محض ارسال مرسوله شما با پیامک به شما اطلاع داده می شود.

چند نکته مهم در خرید پیامکی:

1 - در صورت موجود نبودن سفارش شما به شما از طریق پیامک اطلاع داده می شود.

2 - در صورت ناقص بودن سفارش شما (به این معنا که تعدادی از درخواست شما موجود و تعدادی هم ناموجودند) به شما اطلاع داده می شود.

3 - لطفا نام، نام خانوادگی، آدرس، کدپستی، نوع پست درخواستی (سفارشی یا پیشتاز) را به طور دقیق برای ما پیامک کنید.

4 - در صورت تمایل به تحویل وجه محصولات به مامور پست در درب منزل، این را از طریق پیامک به همراه اطلاعات قبلی بیان فرمایید در غیر این صورت خرید شما به صورت پرداخت نقدی در نظر گرفته می شود و باید وجه محصولات را به حساب موسسه کتاب فردا واریز فرمایید تا ارسال محصولات شما انجام شود.

- 5شماره تماس جهت پی گیری تلفنی: 02537840969

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا فدائیه بافقی

سلام
بااارزوی عزت و سلامتی برای همه عزیزان بزرگوار سایت ارزشی و ارزشمند پاتوق کتاب
.اینجانب کاملا بانظر جناب اقای فقیهی نژاد موافقم
به امید ان روزی که بجای خرجهای میلیاردی دولت در زمینه
های بی ارزش روزی برسد که دولت تدبیر وامید اعلام کند ازاین پس هزینه ارسال کتاب برای خریداران مجانی است. ایا چنین روزی طلوع خواهد کرد ؟ مطمئنا هرگز .
شما عزیزان کار خودرا بکنید و بدانید که دعای خیر بندگان خدا بدرقه راهتان خواهد
خدا خیرتان دهد.اجرتان با اقا امام زمان جزاک الله خیرا

26 خرداد 1393

سلام
از لطف و نطر شما سپاسگزاریم.

اخبار مرتبط
محصولات مرتبط