loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

۲ کتاب مرتضی آقاتهرانی تجدید چاپ شد

انتشارات مرتبط : عماد فردا

نویسندگان مرتبط : مرتضی آقاتهرانی

چاپ پنجم کتاب «نظم» و چاپ دوم کتاب «اراده» تألیف حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی منتشر و روانه بازار نشر شد.

پنجشنبه 25 دی 1393

دو اثر ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین مرتضی آقاتهرانی با عناوین «نظم» و «اراده» که از  اقبال خوبی در میان مخاطبان برخوردار بوده اند، از سوی انتشارات «عماد فردا» تجدید چاپ شد.

به گفته فخرالدین پزشکی مدیرعامل انتشارات «عماد فردا»، کتاب «نظم» در 178 صفحه، به چاپ پنجم رسیده است، همچنین این کتاب به راهکارهای ایجاد نظم و برنامه ریزی در زندگی پرداخته و موانع برنامه ریزی و عوامل مؤثر در آن را مطرح می کند.

وی درباره تجدید چاپ کتاب «اراده»، ادامه داد: از دیگر آثار استاد مرتضی آقاتهرانی کتاب «اراده» است که به دلیل استقبال خوب مخاطبان از این اثر،  طی 10 روز آینده توسط «انتشارات عماد» به چاپ مجدد خواهد رسید.

پزشکی بیان کرد: استاد آقاتهرانی در کتاب «اراده»، ضمن اشاره به شناخت اراده و سودمندی آن، به بررسی اراده انسان و شناخت عوامل ضعف و قوت آن پرداخته است، به طوری که نویسنده، سعی داشته است که تمامی مطالب را بر محوریت تلفیق مباحث فلسفی، روان شناختی و اخلاق اسلامی با گرایشی عارفانه ارائه دهد.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط