loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

داستان عشق پسر سنی به دختر شیعه به چاپ چهارم رسید

انتشارات مرتبط : کتابستان معرفت

نویسندگان مرتبط : مظفر سالاری

رمان «رویای نیمه شب» اثر مظفر سالاری که سرگذشت عشق یک پسر سنی به نام هاشم به دختری شیعه به نام ریحانه است از سوی نشر کتابستان معرفت برای بار چهارم تجدید چاپ شد.

شنبه 9 خرداد 1394

رمان «رویای نیمه شب» نوشته مظفر سالاری که انتشارات کتابستان معرفت آن را چاپ کرده در آستانه میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به چاپ چهارم رسید.

این رمان به شرح یک داستان عاشقانه پرداخته که خالی از مضامین دینی و معارفی نیست. هاشم جوانی است که عاشق دختری به نام ریحانه شده ولی ریحانه باورها و مذهب هاشم را ندارد و به مذهب دیگری مقید است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

«پدر بزرگ از پشت قفسه ها بیرون آمد و به گوشواره ای زیبا و گران بها که من طراحی کرده بودم و ساخته بودم اشاره کرد. خوشحال شدم که آن را برای ریحانه انتخاب کرده بود؛ هر چند بعید می دیدم که مادرش زیربار قیمت آن برود. گوشواره را بیرون آوردم و به پدربزرگ دادم.

- طراحی و ساخت این گوشواره، کار هاشم است. حرف ندارد!

مادر ریحانه گوشواره ها را گرفت و ورانداز کرد.

- قشنگند، ولی ما چیزی ارزان قیمت می خواهیم.

مادر ریحانه گوشواره ها را روی مخمل گذاشت. با نگاهش گوشواره های قبلی را جستجو کرد. پدربزرگ گوشواره های گران بها را توی جعبه کوچکی گذاشت. جعبه را به طرف مادر ریحانه سُراند.

- از قضا قیمت این گوشواره ها دو دینار است.

در دلم به پدربزرگ آفرین گفتم. از خدا می خواستم که ریحانه صاحب آن گوشواره ها شود. قیمت واقعی اش ده دینار بود. یک هفته روی آن زحمت کشیده بودم.»

این رمان که اثری در خور توجه است برای اولین بار سال گذشته در نمایشگاه کتاب به مخاطبان ارائه شد و از آن زمان تاکنون 3 مرتبه تجدید چاپ شده و در آستانه میلاد با سعادت امام عصر (عج) راهی چاپ چهارم شده است.

این کتاب که مظفر سالاری آن را نوشته توسط انتشارات کتابستان معرفت روانه کتابفروشی ها شده و علاقه مندان می توانند آن را با قیمت 12500 تومان آن را تهیه کنند.

کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط