loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خدایا اجازه

4.1 (14)

ناشر جمال

نویسنده غلامرضا حیدری ابهری

تصویرگر سام سلماسی

تعداد صفحات : 264

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 42591 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «خدایا اجازه» در قالب پرسش و پاسخ هایی بین کودکان و خدا شکل می گیرد تا خداوند را به کودکان معرفی کند. پاسخ ها همگی متکی بر آیات قرآن و احادیث اهل بیت (ع) تدوین یافته است. در این کتاب به 241 پرسش در قالب شش فصل پاسخ داده شده است.

در کتاب خدایا اجازه، ابتدا پرسش های درباره صفات خدا، دلایل وجود او و پاسخ به برخی ابهامات درباره اوست. سپس درباره ارزش دعا و آداب آن و برخی دعاهای کودکانه پرسش هایی آورده شده است. در ادامه مبحث آفرینش، بهشت و جهنم، اخلاق و سایر موضوعات مطرح شده است.

کتاب خدایا اجازه، نوشته حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است و با تصویرگری زیبای سام سلماسی در انتشارات جمال منتشر شده است.

خدایا! آیا اگر من با صدای بلند دعا کنم، صدای مرا بهتر می‌شنوی؟
نه، چه با صدای بلند و چه با صدای یواش با من حرف بزنی، من صدایت را می‌شنوم. هنگام دعا کردن، لازم نیست که داد بزنی. برای آن که من حرف تو را بشنوم، لازم نیست که صدایت را بلند کنی. من از تو دور نیستم و از هر کسی شنواترم. پس لازم نیست که با صدای بلند دعا کنی. هنگام دعا، بهتر است که صدایت بلند نباشد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدطاها عابدین

سلام کتاب خیلی خوبیه برای بچه ها

2 شهریور 1401

علی

دیروز خریدمش ، فوق العاده مفید و جذاب برای پاسخ به سوال های فرزندانمان

6 بهمن 1396

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما