loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حمایت جنبش عدالتخواه از فعالیت‌های دفتر نشر معارف

جنبش عدالتخواه دانشجویی طی نامه ای از ظرفیت‌ها و امیدهایی که به واسطه فعالیت‌های دفتر نشر معارف در فضای فرهنگی انقلاب ایجاد شده است، از تلاش هایی این انتشارات قدردانی کرد. متن کامل نامه به شرح زیر است:


اسلام، پرچمدار کتابخوانی است» (ره‌بر معظم انقلاب اسلامی)
جناب حجةالاسلام و المسلمین محمدیان
مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها
سلام علیکم
با احترام و ارادت خدمت جناب عالی، وظیفه خود دانستیم تا بدین وسیله ضمن تجلیل از ظرفیت‌ها و امیدهایی که به واسطه فعالیت‌های دفتر نشر معارف در فضای فرهنگی انقلاب ایجاد شده است، از تلاش های شما و همکاران‌تان در آن دفتر تشکر و قدردانی نماییم.
بحمدالله این دفتر در دو سه ساله اخیر موفق شده است از طریق ایجاد فروشگاه‌های جامع محصولات فرهنگی در قم و تهران، برپایی نمایشگاه‌های سنجیده و هدفمند کتاب در شهرهای مختلف و همچنین راه‌اندازی بزرگترین فروشگاه اینترنتی آثار مذهبی و انقلابی (پاتوق کتاب) به سهم خود، بسیاری از خلأهای موجود در زمینه کتابخوانی و خصوصاً دغدغه‌های مورد نظر رهبری عزیز را در دانشگاهها برطرف نماید. بی‌شک دفتر نشر معارف در حال حاضر یکی از معدود پایگاه‌هایی است که توانسته با گزینش، جمع‌آوری و توزیع بهترین آثار فرهنگی کشور از قبیل کتاب‌ها، نشریات و لوح‌های فشرده، یکی از دغدغه‌ها و آرزوهای فرهنگی را به سهم خود برطرف نموده و محل رجوع و آشنایی فعالان و علاقمندان به فرهنگ ناب دینی باشد.
در شرایطی که کمبود فروشگاه‌های کتاب مخصوصاً در شهرستان‌های دور از مرکز، و بالتبع فقدان پایگاهی برای فروش آثار فرهنگی سالم یکی از دغدغه‌های مهم است، قطعاً حمایت نشر معارف از فعالان این عرصه در شهرهای دور و راه‌اندازی سایت جامع پاتوق کتاب برای سهولت دسترسی در سراسر کشور، اقدامی ارزنده و در خور تقدیر بوده است که حسب فرمایشات مکرّر مقام معظم رهبری در این زمینه، جزء انتظارات و مطالبات ما از نهاد محترم نمایندگی نیز بوده است. ‌

از آن جا که از حمایت شما از حرکت های موثر و نه کلیشه ای، تزیینی و بیلان کاری در حوزه فرهنگی آگاهیم و از عنایت شما به مجموعه نشر معارف با خبریم، خواهشمند است ترتیبی اتخاذ شود تا از ایجاد خلل در کار این مجموعه – که جزو مجموعه های موفق فرهنگی است- جلوگیری شود.
به امید ظهور عدالت گستر گیتی

منبع: سایت عدالتخواهی(ارگان جنبش عدالتخواه دانشجویی)

پنجشنبه 9 مهر 1388
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط