loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب کار و تمرین توانبخشی مغزی: بیش از 140 تمرین برای بازتوانی عملکردهای مغزی آسیب دیده

مجموعه کتاب های باشگاه مغز

ناشر مهرسا

نویسنده تره ور پاول

مترجم مهدی شریف الحسینی

ویراستار فاطمه صادقیان

سال نشر : 1395

تعداد صفحات : 237

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 48592 10003022
85,000 80,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب پیش رو با ارائه ی عملی بیش از 140 تمرین بازتوانی شناختی در زمینه ی تقویت حافظه، مهارت های اجرایی، آگاهی و بینش و سازگاری هیجانی در افراد دچار آسیب مغزی، مجموعه ای ارزشمند از راهکارهای مناسب می باشد.
اصل کتاب براساس برنامه های قابل ارائه در گروه های درمانی شکل گرفته است؛ بنابراین می توان آن را به عنوان مرجع درمانگردانی که با افراد دچار آسیب مغزی کار می کنند، درنظر گرفت. از طرفی هرکدام از تمرین های کتاب مانند دستور آشپزی برای تمام افراد قابل اجراست؛ بنابراین زمانی که فرد دچار آسیب مغزی یا خانواده ی او دنبال روش هایی برای بهبود وضعیت حافظه و مهارت های تفکر هستند، تهیه ی این کتاب خالی از فایده نخواهد بود. استفاده از این کتاب حتی برای کسانی که می خواهند مغز سالم خود و شیوه های تمرین دادن آن را بشناسند مفید خواهد بود.

سلول های مغزی تخریب شده در جریان بیماری ام اس، آلزایمر، مصرف مواد، مسمویت، سکته یا ضربه مغزی ممکن است دیگر شناخته نشوند، اما این پایان راه نیست. مغز، این عضو شگفتی آفرین و انعطاف پذیر بدن می تواند با ایجاد راه های عصبی جدید، عملکرد از دست رفته ی خود را بازیابد. برنامه های بازتوانی شناختی با کمک به مغز در شناسایی و شکل دادن راه های عصبی جایگزین، اثرات سوء آسیب مغزی را تا حد زیادی رفع می کنند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما