loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نیمه ی پنهان ماه 30: شوشتری به روایت همسر شهید

5 (1)

ناشر روایت فتح

نویسنده مریم عرفانیان

ویراستار خدیجه عارفی

راوی کتاب طیبه درری سرولایتی

با همکاری یحیی نیازی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 128

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب خاطراتی را از زندگی شهید نورعلی شوشتری از زبان همسر ایشان خانم طیبه درری روایت می کند.
سردار سرتیپ پاسدار نور علی شوشتری در سال 1327 در روستای سر ولایت شهرستان نیشابور به دنیا آمد. قبل از انقلاب با حضرت آیت الله خامنه ای در ارتباط بود و بعد از پیروزی انقلاب به عضویت سپاه پاسداران در آمد. با وجود مسئولیت و رده های بالایی که در سپاه بدست آورد هیچ گاه اجازه نداد فرزندانش مسئولیتی به واسطه ایشان دریافت کنند.
فرماندهی لشگر 5 قرارگاه نجف، قرارگاه حمزه و جانشینی فرمانده نیروی زمینی سپاه بخشی از مسئولیت های این فرمانده بزرگ و شهید والا مقام است. وی از اول فروردین 88 نیز با حفظ سمت، فرماندهی قرارگاه قدس زاهدان را عهده دار شد و موفق گردید با تلاشی پیگیر و مجاهدتی خستگی ناپذیر ایجاد اتحاد بین طوایف شیعه و سنی را در این استان به افتخارات خود بیفزاید. و در پایان نیز در همین راه و توسط عوامل انتحاری به شهادت رسید.

دیروز از هر چه بود، گذشتیم؛ امروز از هر چه بودیم گذشتیم. آنجا پشت خاکریز بودیم و اینجا در پناه میز. دیروز دنبال گمنامی بودیم و امروز مواظبیم ناممان گم نشود. جبهه بوی ایمان می داد و اینجا ایمانمان بو می دهد. آنجا بر درب اتاقمان می نوشتیم: یا حسین فرماندهی ازآن توست؛ الان می نویسیم بدون هماهنگی وارد نشوید. الهی نصیرمان باش تا بصیر گردیم، بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم. آزادمان کن تا اسیر نگردیم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما