loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اورشلیم (بیت المقدس) در قرآن: دیدگاه اسلامی در مورد سرنوشت اورشلیم (بیت المقدس)

ناشر سیمای پارسا

نویسنده عمران نظر حسین

مترجم سارا محمدی

ویراستار حسن عشگری

مستندساز غلامرضا منتظمی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 296

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

کتاب اورشلیم در قرآن تفسیر متفاوت و جدیدی است از نگاه معنوی یک فیلسوف، مفسر، متفکر، عارف و مبارز بزرگ اهل سنت به تحولات منطقه، سرنوشت فلسطین و اشغال این سرزمین مقدس توسط یهودیان افراطی با بیش از سه هزار سال حوادث عظیم، تاریخی درباره پیامبران.

عنوان کتاب بیشتر یک تفسیر تاریخی را از اورشلیم به ذهن مخاطب متبادر می کند، حال آنکه تمام تلاش و هدف نویسنده در کتاب، این نکته مهم است که با آیات و تفسیر آنها نشان دهد که اولویت نه تنها مسلمانان بلکه کل بشر برای عبور از بحران کنونی جهان برخورد با صهیونیسم در این سرزمین مقدس است.

شیخ عمران حسین تهدید و خطرات صهیونیسم را برای بشر تکان دهنده ترین و بی نظیرترین حادثه می داند. مرور تاریخی و تفسیر معنوی نویسنده در این کتاب که مانند یک رمان جذاب آیات قرآن و حوادث تاریخی را به سرعت و مهارت خیره کننده ای مرور می کند، خواننده را قدم به قدم با خود همراه می کند.

شیخ با نشان دادن علائمی از حوادث تاریخی و تفسیر زیبای قرآن به صورت حیرت انگیزی نگاه آخرالزمانی در سرنوشت کنونی بیت المقدس و پایان محتوم یهودیان افراطی را که امروز به عنوان صهیونیسم شناخته می شود بیان می کند.

نویسنده این حس عمیق و نگران کننده را برای نشان دادن اینکه بشر با تهدید و حادثه بزرگی رویاروی است که در طول تاریخ مشابه آن روی نداده است، با تکیه با آیات قرآن کریم به جان خواننده می ریزد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما