loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تفکر طراحی در کسب و کار: جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق

ناشر آریانا قلم

نویسنده جین لیدکا | تیم اگیلوی

مترجم مرتضی خضری پور

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 392

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 58666 10003022
338,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

طراحان فردا را به وجود می آورند؛ چیزی خلق می کنند که وجود ندارد. برای دستیابی به رشد، باید چیزی در آینده خلق کنیم که با زمان حال فرق کند. اما اساساً آینده های تاثیرگذار و قدرتمند به ندرت از طریق تجزیه و تحلیل کشف می شوند.

ضرورت استفاده از تفکر طراحی به معنای بی فایده بودن رویکردهای مرسوم در کسب و کار نیست، بلکه این جعبه ابزار جدید می تواند در کنار جعبه ابزارهای تفکر تحلیلی قرار بگیرد تا فرد بتواند در مواجهه با مسائل مختلف، امکان های متنوعی در اختیار داشته باشد. استفاده از این رویکرد و ابزارهای آن، در رویارویی با شرایط ابهام و عدم قطعیت بسیار کارآمد است؛ جایی که رویکردها و ابزارهای مرسوم در حال از دست دادن تدریجی کارایی خود هستند.

رویکرد مؤلفان کتاب تفکر طراحی در کسب وکار، آن را برای قشر گسترده ای از مخاطب حرفه ای - همانند مدیران، کارآفرینان، مهندسان، دانشجویان و نیز خود طراحان - جذاب و کاربردی کرده است. تمایز این کتاب از بیشتر مراجع مطرح بین المللی منتشر شده در حوزۀ تفکر طراحی در سال های اخیر، در آن است که به جای پرداختن به ریشه ها و ویژگی های این نوع تفکر، فرآیند تفکر طراحی را در قالب مجموعه ای از ابزار های ویژۀ کاربردی ارائه می دهد و به همین سبب عنوان فرعی جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق با ساختار کتاب بسیار هماهنگ است.

سرفصل های کتاب:
چرایی و چگونگی تفکر طراحی،
چه وضعیتی هست؟،
چه می شود اگر؟،
چه چیزی شگفت آور است؟،
چه چیزی جواب می دهد؟،
هدایت رشد و نوآوری در سازمان شما.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما