loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نامه 19 چهرهفرهنگی کشور در حمایت ازحرکت طلبه سیرجانی

نوزده تن از چهره‌های دانشگاهی و فرهنگی در نامه‌ای سرگشاده خطاب به ر‍ؤسای قوای سه‌گانه و رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به حرکت عدالتخواهانه حجت‌الاسلام جهانشاهی تأکید کردند: وقت آن رسیده است که مسئولین محترم هیاتی را برای رسیدگی وی‍ژه به دادخواهی این روحانی مخلص و دمیدن روح امید در حرکت های عدالتخواهی مردمی تشکیل دهند و غیرت و حساسیت خود را نسبت به مظالم پیچیده اقتصادی- اجتماعی و همدلی با عدالتخواهان نشان دهند.

به گزارش عدالتخانه،‌ متن کامل این نامه در ادامه آمده است:

«بیش از 4 سال از طرح مسئله زمین خواری های سیرجان توسط حجت‌الاسلام علیرضا جهانشاهی می گذرد که به دو بار زندانی شدن ایشان به اتهام تشویش اذهان عمومی انجامیده است. جای تاسف است که هنوز افکار عمومی پاسخ مناسبی را از سوی دستگاه های ذیربط در مورد برخوردهای سوال برانگیز با ایشان نیافته است.

به نظر می رسد محدود شدن فریضه عظیم امر به معروف و نهی از منکر به برخی مصادیق محدود و با اولویت کمتر و دور ماندن ماجرای مفاسد اقتصادی از ذیل نهی از منکر عمومی از جمله علل اصلی برخی ناکامی ها در این حوزه است.

وقت آن رسیده است که مسئولین محترم هیاتی را برای رسیدگی وی‍ژه به دادخواهی این روحانی مخلص و دمیدن روح امید در حرکت های عدالتخواهی مردمی تشکیل دهند و غیرت و حساسیت خود را نسبت به مظالم پیچیده اقتصادی- اجتماعی و همدلی با عدالتخواهان نشان دهند.»

اسامی امضاکنندگان این نامه به شرح زیر است:

مهدی نصیری، سعید قاسمی، ابراهیم فیاض، حسین کچوییان، عباس سلیمی نمین، فروز رجایی فر، صادق کوشکی، مازیار بی‍ژنی، مسعود ده نمکی، یوسفعلی میرشکاک، سعید زیبا کلام، موسی نجفی، ابوالقاسم طالبی، وحید جلیلی، سید نظام الدین موسوی، فرشاد مهدی پور، علی محمد مودب و مصطفی محدثی خراسانی.

همچنین استاد حیدر رحیم پور ازغدی نیز ضمن امضا کردن نامه، ذیل آن اضافه کرده است: «بزرگترین مصیبت این انقلاب شطرنجی کردن صورت مجرمان و مبهم گذاشتن چنین پرونده هایی است.»

یکشنبه 2 خرداد 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط