loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

واکاوی بنیان های ایدئولوژیک سند 2030

ما، سنت و تجدد - 6

ناشر کتاب فردا

نویسنده رضا حبیبی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 152

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 65359 10003022
38,000 34,200 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

سند جامع توسعه پایدار، موسوم به سند 2030، از سندهای مهم بین المللی است که در سال 2016 همزمان با پایان مهلت سند توسعه هزاره، به تصویب سازمان ملل رسید. در چند جای این سند تاکید می شود که ما به دنبال تحقق اهداف برجای مانده سند توسعه هزاره هستیم.

در سند جامع توسعه پایدار یا سند 2030 مبانی و مفاهیم پنهان و آشکار زیادی وجود دارد که با مبانی و اهداف انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی سازگاری ندارد؛ لذا ارزیابی و بررسی ابعاد مختلف این سند، ضرورت امروز ماست.

در کتاب «واکاوی بنیان های ایدئولوژیک سند 2030» با پرهیز از مواجهه هیجانی و مقطعی با سند 2030 و تفکیک متن سند از حواشی آن، و با نگاهی کل گرایانه، به مبانی معرفت شناختی و انسان شناختی این سند پرداخته می شود و بنیان های ایدئولوژیک این سند مهم بین المللی بررسی و ارزیابی می گردد.

کتاب واکاوی بنیان های ایدئولوژیک سند 2030، نوشته رضا حبیبی است، این کتاب از مجموعه کتاب های ما سنت و تجدد است و در انتشارات کتاب فردا منتشر شده است. برخی از عناوین کتاب واکاوی بنیان های ایدئولوژیک سند 2030 حاضر از این قرار است:
روش شناسی نقد سند 2030، مبانی معرفت شناختی و انسان شناختی ناپیدای سند، ابعاد سیاسی و حقوقی سند، سند 2030 خط تداوم فلسفه وجودی سازمان یونسکو، سند 2030 سپر دفاعی نظام لیبرال دموکراسی در برابر جریان های عدالت طلب، سند 2030 تجلی عقل ابزاری غرب در حوزه تعلیم و تربیت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما