loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برای زین اب: روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده سمیه اسلامی | فاطمه قنبری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 392

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 76197 10003022
280,000 252,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب برای زین اب روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی است، او یکی از شهدای مدافع حرم است که در منطقه «خان طومان» سوریه حین مبارزه با تروریست های تکفیری به همراه دیگر همرزمانش به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کتاب برای زین اب: روایت زندگی شهید مدافع حرم محمد بلباسی، نوشته سمیه اسلامی و فاطمه قنبری است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

«بعضی شب ها در حیاطِ روبه روی حرم می نشستیم و با هم درس های کلاس اخلاق را مباحثه می کردیم. به من می گفت: «از امام چیزهای دنیایی نخواه! کم هم نخواه! بگو آقاجان، معرفت خودِت رو به من بده!»

آن قدر دوستش داشتم که هر چه می گفت، برایم حجت بود. چشمانم را بستم و همین ها را تکرار کردم. یک دفعه یاد چیزی افتادم و گفتم: «راستی محمد! همه از این جا برای خودشون کفن خریدن. ما هم بگیریم و بیاریم حرم برای طواف!»

طفره رفت و گفت: «ای بابا! بالاخره وقتی مُردیم، یه کفن پیدا میشه ما رو بذارن توش.»

اصرار کردم که این کار را بکنیم. غمی روی صورتش نشست. چشمانش را از من گرفت و به حرم دوخت. گفت: «دو تا کفن ببریم، پیش یه بی کفن؟!»
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

محمدهادی سیف

قیمت پشت جلد این کتاب همین الان 35 تومانه . چرا گرون فروش شدید ؟!!!! 40 تومن با تخفیف 36 تومن):

18 شهریور 1398

سلام دوست عزیز قیمت کتاب های ثبت شده در سایت براساس قیمت کتاب در آخرین چاپ منتشر شده می باشد، این کتاب هم در چاپ جدید با افزایش قیمت مواجه بوده است

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما