loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دو جلد جدید «تفسیر روز» یثربی منتشر می‌شود

نویسندگان مرتبط : سید یحیی یثربی

دکتر سید یحیی یثربی از انتشار جلد چهارم و پنجم کتاب «تفسیر روز» به صورت همزمان خبر داد و گفت: جلد سوم این کتاب از سوره مائده تا هود و جلد چهارم آن از سوره هود تا مریم را شامل می‌شود که تفسیرش در این کتاب‌ها آمده است.
وی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به انتهای آرزوی بزرگشکه تفسیر قرآن بود نزدیک شده است، افزود: این کتاب را در هفت جلد در اختیار مخاطبان قرار می‌دهم و به احتمال فراوان تا یکسال آینده به اتمام می‌رسد.
این نویسنده ادامه داد: در تفسیر قرآن از مطالب تکراری پرهیز کردم و دست به آموزه‌هایی زدم که که پیش از این از تفسیر قرآن به دست نمی‌آمد و امیدوارم این مبحث مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه جلد پنجم این کتاب نیز در دست تالیف است، اظهار کرد: در جلد پنجم از سوره‌ مریم تا روم تفسیر شده و برای جلد ششم از سوره روم تا فتح و برای جلد هفتم که آخرین جلد این کتاب است از سوره فتح تا آخر قرآن برنامه‌ریزی کردم.
یثربی ادامه داد: این کتاب در یک بسته فرهنگی پنج جلدی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از سوی انتشارات امیرکبیر در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.
وی بیان کرد: در جلد سوم و چهارم برداشت‌های فقهی و فکری خاصم را در مباحث کلامی و فقهی عنوان کردم و تفسیر برخی سوره‌ها بسیار خاص ست.
این استاد دانشگاه همچنین از تالیف کتاب «فلسفه» خبر داد وگفت: هم‌اکنون مشغول نوشتن این کتاب هستم و سعی می‌کنم به زودی آن را به اتمام برسانم.

آثار مکتوب زیر از این نویسنده در فروشگاههای دفتر نشر معارف و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است:
تاریخ تحلیلی - انتقادی فلسفه اسلامی (به ضمیمه نقد محتوایی کتاب)
روشن اندیشی و روشنفکری
عرفان و شریعت
فلسفه چیست؟
قلندر و قلعه بر اساس زندگی شیخ شهاب الدین سهروردی
محمد (ص) ! پیام آور عدل و آزادی
پژوهشی در نسبت دین و عرفان


چهارشنبه 13 بهمن 1389
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط