loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نشست نقش حزب الله لبنان در گسترش بیداری اسلامی

نویسندگان مرتبط : یعقوب توکلی

نشست علمی «نقش حزب الله لبنان در گسترش بیداری اسلامی» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، نشست علمی «نقش حزب الله لبنان در گسترش بیداری اسلامی» از سوی گروه مطالعات فرهنگی جهان اسلام پژوهشکده ارتباطات فرهنگی بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این نشست دکتر یعقوب توکلی، عضو هیأت علمی دانشگاه معارف اسلامی قم و کارشناس مسائل لبنان و دکتر محمد ایرانی، سفیر سابق ایران در اردن و کارشناس ارشد حوزه خاورمیانه سخنرانی خواهند کرد.

تبیین مبانی بیداری اسلامی در منطقه با محوریت حزب الله لبنان، عملکرد حزب الله لبنان به عنوان الگو در ابعاد فرهنگی و سیاسی و تبیین جایگاه حزب الله لبنان در آینده حرکت‌های مردمی ـ اسلامی کشورهای منطقه از مهمترین محورهای این نشست است.

این نشست روز دوشنبه نهم خرداد 1390 از ساعت 10 تا 13 در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست به پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات واقع در تهران ـ خیابان ولیعصر ـ پایین تر از میدان ولیعصر ـ خیابان دمشق ـ شماره 9 مراجعه کنند

گفتنی است کتابهای فراوانی در زمینه مقاومت اسلامی و حزب الله لبنان در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

جمعه 6 خرداد 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط