loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماهنامه فرهنگی تشکیلاتی حلقه وصل شماره 44

سردبیر : صادق یزدانی

مدیر مسئول : صادق یزدانی

صاحب امتیاز : مجید کهنوجی

حلقه وصل در چهل و چهارمین شماره خود به صورت ویژه به جشنواره مردمی فیلم عمار که به نوعی یک «انقلاب اسلامی» دیگر در عرصه هنر جمهوری اسلامی ایران است، پرداخته است. در این شماره میتوانید آثار و گفتاری از حجتالاسلام پناهیان، حسن رحیم پور ازغدی، ابراهیم فیاض، وحید جلیلی، رضا برجی، نعمت الله سعیدی، سعید مستغاثی و... را درباره جشنواره مردمی فیلم عمار مطالعه کنید.

شاید اگر چند سال پیش می شنیدیم که در فهرست مهم ترین رویدادهای سینمایی کشور یک جشنواره متعلق به جبهه فرهنگی انقلاب است، باور نمی کردیم. چون ورود به عرصه هنر و مشخصا سینما را جماعتِ فعال جبهه فرهنگی انقلاب به جماعت شبه روشنفکر واگذار کرده بود و آنها هم در محافل خصوصی و بعضا به شوخی روی به فعالین عرصه جبهه فرهنگی انقلاب می گفتند که شما را چه به سینما و هنر! جشنواره مردمی فیلم عمار، آغاز یک نهضت تازه در مقطع و حوزه ای بود که در طول سالیان متمادی پس از انقلاب اسلامی کسی نتوانسته بود آن حوزه را در اختیار بگیرد؛ نه تنها نتوانسته بود، حتی کسی باورش هم نمیشد که بتوان این عرصه را از آن خود کرد. امروز جشنواره مردمی فیلم عمار در هفتمین دوره خود این یخ ذهنی و فکری را در ذهن جوانان انقلابی آب کرده است. لذا، حلقه وصل شماره 44 خود را به این اتفاق میمون و مبارک اختصاص داده و به صورت ویژه به جشنواره مردمی فیلم عمار که بهنوعی یک «انقلاب اسلامی» دیگر در عرصه هنر جمهوری اسلامی ایران است، پرداخته است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی