loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماهنامه فرهنگی - هنری نزدیک 2

مدیر مسئول : صادق یزدانی

صاحب امتیاز : مجید کهنوجی

این ویژه نامه به صورت مستقل منتشر می شود و فعلا زیر لوای ماهنامه حلقه وصل منتشر می شود، بیش از هر چیز به سینما و ادبیات پرداخته و سعی کرده در گرافیک خود حرف های جدیدی داشته باشد.

فهرست

پرونده ویژه شماره دوم این ماهنامه به بررسی تمایل مسعود کیمیایی به سینمای قهرمان محور اختصاص دارد. پرونده بخش ادبیات این شماره با عنوان «من عامه پسند هستم؛ نیستم!» به بررسی کتاب های داستانی می پردازد که اگر چه غنای ادبی آثار کلاسیک را ندارند اما به اندازه ای با استقبال عمومی مردم و خوانندگان روبرو شده اند که حتی کتاب فروشی های معروف پایتخت را که هم به فروش آثار خاص شهره هستند؛ مجبور به قرار دادن نسخه هایی از خود در پشت ویترین شان شده اند.کتاب های نویسندگانی همچون: جوجو مویز و الیف شفق. در بخش سینما نیز به دلیل برگزاری جشنواره «سینما حقیقت» در روزهای میانه آذر ماه، برای بررسی فراز و فرودها و اهمیت این جشنواره و تأثیر آن بر سینمای مستند ایران به سراغ چهره های مطرح سینمای مستند و برگزیدگان دوره های پیشین این جشنواه رفته تا آنها از «سینما حقیت» بگویند. «نزدیک» همچنین در بخش ورکشاپ خود بحثی کاربردی درباره «دکوپاژ» با حامد محمدی، فیلمنامه نویس و کارگردان انجام داده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی