loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شبکه اسپانیایی‌زبان تلویزیون افتتاح می‌شود

شبکه اسپانیایی زبان «هیسپان تی‌وی» روز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه به طور رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ شبکه تلویزیونی هیسپان تی وی که شبکه اسپانیایی زبان معاونت برون مرزی سازمان صداوسیما به شمار می‌رود، روز سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه و درست یک روز قبل از آغاز جشن‌های دهه فجر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

شبکه تلویزیونی «هیسپان تی‌وی» روز 30 آذرماه پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

محمد سرافراز در این مراسم گفت: برنامه‌های این شبکه فعلا بر اساس کنداکتور ۱۶ ساعته نوشته شده ولی شبکه ۲۴ ساعته کار خواهد کرد. هیسپان تی‌وی هر ۲ ساعت یک بار بخش خبری دارد و اولین بخش خبری آن ساعت ۶ به وقت تهران است و به دلیل اینکه پیک ساعت آن‌ها با شب تا صبح ما مقارن می‌شود، نیروهای این شبکه مجبورند در دل شب به تهیه و تولید برنامه بپردازند.

سرافراز تصریح کرد: ما با راه‌اندازی شبکه هیسپان قصد نفوذ در کشورهای آمریکای لاتین را نداریم، بلکه می‌خواهیم با این کشورها ارتباط برقرار کنیم و شناخت جدیدی از مشترکات موجود بین مردم خاورمیانه و آمریکای لاتین به وجود بیاوریم و درباره سابقه طولانی استعمار در این کشورها بحث کنیم.

جمعه 7 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط