loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیام تاریخی امام خمینی(ره) در «جنگ‌ نامه» منتشر شد

پیام تاریخی امام خمینی(ره) در سالگرد حج خونین به‌مناسبت قطع‌نامه 598، در قالب یک کتاب با عنوان «جنگ‌ نامه» به‌همت مرکز علمی ـ فرهنگی شهید آوینی قزوین منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، پیام تاریخی حضرت روح الله در سالگرد حج خونین به مناسبت قطع نامه 598، در قالب یک کتاب با عنوان «جنگ‌نامه» منتشر شد.

این کتاب که به همت مرکز علمی فرهنگی شهید آوینی قزوین منتشر شده است؛ پیام تاریخی حضرت امام ره است که در 29 تیرماه 67 صادر کردند. بنیان‌گذار انقلاب اسلامی در بخشی از این نامه نوشته‌اند: «ما با اعلام برائت از مشرکین، تصمیم بر آزادی انرژی متراکم جهان اسلام داشته و داریم و به یاری خداوند بزرگ و با دست فرزندان قرآن روزی این کار صورت خواهد گرفت.»

امام راحل تأکید کرده‌اند: «ما مظلومینِ همیشه تاریخ، محرومان و پابرهنگانیم. ما غیر از خدا کسی را نداریم و اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم برنمی‌داریم.»

ایشان در جنگ‌نامه، نوشته‌اند: «جنگ ما جنگ عقیده است و جغرافیا و مرز نمی‌شناسد؛ ما باید در جنگ اعتقادیمان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.»

علی رغم باور عمومی که نامه پذیرش قطع نامه 598 را صلح نامه می‌خواند، ناشر آن را «جنگ‌نامه» نام نهاده و نوشته است: «پیام امام را که برایش خواندند؛ از عصبانیت کاغذها را به سویی پرتاب کرد و گفت: چه پیام صلحی!؟ پیرمرد به همه جهان اعلام جنگ کرده است!».

جنگ‌نامه در دی ماه سال جهاد اقتصادی، هم‌زمان با مراسم «شبی با امام شهیدان» در قزوین رونمایی شد. این کتاب در 56 صفحه با کاغذ گلاسه رنگی، با شمارگان پنج هزار نسخه به قیمت 2500 تومان منتشر شده است. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه جنگ‌نامه با موسسه کتاب فردا 02517746992 یا سایت پاتوق کتاب و با شماره تلفن 2245256 پیش شماره 0281 تماس بگیرند.

دوشنبه 10 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط