loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب«پایی که جاماند» منتشر شد

نویسندگان مرتبط : سید ناصر حسینی پور

کتاب «پایی که جاماند» نوشته جانباز بسیجی سید ناصر حسینی‌پور در پنجمین روز از پیروزی فجر انقلاب رو نمایی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا اهواز، مجموعه خاطرات جانباز بسیجی سید ناصر حسینی‌پور با عنوان «پایی که جا ماند» رونمایی شد.

سید ناصر حسینی‌پور نویسنده این کتاب در این مراسم بیان داشت: ملت بزرگ ایران از آن نصف روز نبرد در سال 61 هجری درس‌های بزرگی آموخت و به راستی که امام حسین ‌(ع) به ایرانی‌های سال 59 گفت ای ایرانی‌های سال 59 و ای جمعیت‌های 35 میلیونی‌ اگر 72 نفر هم باشید و 72 نفرتان کشته شوند باز هم می بایست به تکلیفتان فکر کنید.

این نویسنده عرصه دفاع مقدس تصریح کرد: شاید خدا خواست که من به عنوان مسافر جا مانده از قافله شهدا زنده بمانم تا این 760 صفحه را از دوستانم به قلم بیاورم؛ دوستانی که در جاده خندق در روز شنبه چهارم تیرماه از ساعت 3:45 تا 12 ظهر 119 نفرشان شهید شدند و هیچ‌کس برنگشت.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: من برای اولین بار راز این‌که من چرا در پادگان سپاه چهارم عراق گفتم نیروی واحد اطلاعات و عملیات هستم تا ثابت کنم که پیک حاج علی هاشمی نیستم را در این کتاب نوشته‌ام.

وی در ادامه افزود: مردم در این کتاب می‌خوانند آن روز سرتیپ‌های عراقی و افسران ارشد استخبارات در آن پادگان چقدر دنبال علی هاشمی می‌گشتند. در این کتاب سعی کردم تا با نگاهی به خوبی‌ها و بدی‌های عراقی‌ها، زشتی‌ها و زیبایی‌ها را در قالب ادبیات بیان کنم.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در این مراسم گفت: ‌امروز شاهد ثمره خون شهدا هستیم. تلاش‌های زیادی برای جلوگیری از حرکت شتابان ملت ایران شد اما این تلاش‌ها به موفقیت‌ نرسیده و دشمنان ما نتوانستند جلوی پیشرفت ما را بگیرند.

وی افزود: تمام پیشرفت‌های کشور ما در سایه سعی و تلاش ملت ایران و در رأس آن رهبری حضرت امام خمینی (ره) ‌و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است. امیدوارم که هر روز که می‌گذرد بر مجد و عظمت انقلاب اسلامی و مردم و مقام معظم رهبری افزوده شود و هر روز شاهد این پیشرفت‌ها و افتخارات جدید انقلاب اسلامی باشیم.

یکشنبه 16 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط