loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

چاپ چهارم و پنجم کتاب «معارف انقلاب»

نویسندگان مرتبط : سید علی خامنه ای | موسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه ای

چاپ چهارم و پنجم کتاب «معارف انقلاب» به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سی‌و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چاپ چهارم و پنجم کتاب «معارف انقلاب» مروری بر دیدگاه‌های حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون انقلاب اسلامی روانه بازار نشر شد.

در این کتاب بیش از 400 فراز از دیدگاه‌های رهبر انقلاب با موضوع انقلاب اسلامی که در طول بیش از 20 سال گذشته در دیدارها، سخنرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

برخی از بخش‌های این کتاب به تحلیل دوران حاکمیت طاغوت و ویژگیهای آن دوران، مبارزات ملّت ایران به رهبری امام راحل و ویژگی‌های رهبری ایشان، اصول و محکمات، دستاوردها، آثار و برکات، ارکان و پیام‌های انقلاب، توطئه‌ دشمنان در به انحراف کشیدن و نابودی انقلاب و همچنین وظیفه مردم و نسل‌های آینده در شناخت و پاسداری انقلاب اسلامی اختصاص یافته است.

علاقه‌مندان برای اطلاع از نحوه تهیه کتاب می‌توانند با موسسه کتاب فردا 02517746992 یا سایت پاتوق کتاب تماس حاصل کنند و سفارش خرید بدهند.

شنبه 22 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط