loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار چاپ‌‌های جدیدی از 10 عنوان آثار نادر ابراهیمی

نویسندگان مرتبط : نادر ابراهیمی

اپ‌های جدید از 10 عنوان کتاب‌های زنده‌یاد نادر ابراهیمی تا پایان این هفته در کتابفروشی‌ها در دسترس مخاطبان آثار وی خواهد بود.

حامد کنی مدیر انتشارات روزبهان از تجدید چاپ تعدادی از کتاب‌های زنده‌یاد نادر ابراهیمی خبر داد و به خبرنگار مهر گفت: در فاصله‌ای دو هفته‌ای یعنی از هفته پیش تا پایان این هفته چاپ‌های جدیدی از کتاب‌های نادر ابراهیمی در اختیار علاقمندان خواهد بود.

وی ادامه داد: چاپ ششم «فردا شکل امروز نیست»، «ابوالمشاغل» و «رونوشت بدون اصل»، چاپ هشتم «مکان‌های عمومی» و «خانه‌ای برای شب»، چاپ هفتم «افسانه باران»، چاپ دهم «ابن مشغله»، چاپ بیست و سوم «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم»، چاپ هجدهم «یک عاشقانه آرام» و چاپ نوزدهم «چهل نامه کوتاه به همسرم» در دستور کار انتشارات روزبهان به عنوان ناشر تخصصی آثار نادر ابراهیمی قرار گرفت که تا پایان این هفته همه این کتاب‌ها در بازار موجود خواهد بود.

مدیر انتشارات روزبهان با اشاره به اینکه عمده این کتاب‌ها با قیمت‌های قبلی ارائه شده است، بیان کرد: اگر قیمت کتابی تغییر کرده افزایش آن خیلی کم بوده است. البته ما کتاب‌ها را با قیمت‌های قبلی کاغذ و دلار 1300 تومان منتشر کرده‌ایم ولی در شرایط فعلی و قیمت‌های جدید کاغذ بخواهیم کتاب چاپ کنیم تا 30 درصد افزایش قیمت را خواهیم داشت و ناگزیر از این افزایش هستیم.

کنی در پایان گفت: از ابتدای سال تاکنون کتاب‌های «یک عاشقانه آرام»، «مردی در تبعید ابدی»، «بار دیگر شهری که دوست می‌داشتم» و «چهل نامه کوتاه به همسرم» دوبار تجدید چاپ شده است.

دوشنبه 24 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط