loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

برگزاری دوره آموزشی و پژوهشی فلسفه علوم انسانی

باشگاه دانش­آموختگان حکمت و فلسفه ایران وابسته به مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران، اولین دوره آموزشی و پژوهشی فلسفه علوم انسانی (با رویکرد اسلامی) را برگزار می­کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، این دوره ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی و دانش­آموختگان رشته های علوم انسانی و طلاب سطح 3 و4 حوزه­های علمیه می­باشد.

هدف از این دوره تربیت و هدایت پژوهشگران جوان در حوزه فلسفه علوم انسانی است.

این دوره شامل سه مرحله آموزش عمومی(بهار 91)، آموزش تخصصی (تابستان 91) و دوره پژوهش و مقاله نویسی (پاییز و زمستان 91) می­باشد.

دانش­پژ‍وهانی که تمایل به شرکت در دوره را دارند باید از تاریخ 16 بهمن ماه لغایت 12 اسفندماه به سایت مؤسسه مراجعه نموده و فرم ثبت­نام را دریافت و تکمیل نموده و به نشانی پست الکترونیکی humanitics@irip.ir ارسال نمایید.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل ثبت نام، فایل منابع آزمون و فایل بروشور و پوستر می توانند به سایت مؤسسه به آدرس www.irip.ir مراجعه کنند.

چهارشنبه 19 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط