loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

«قدیس» حسن‌بیگی می آید

«قدیس»، رمانی از ابراهیم حسن‌بیگی، تا هفته آینده راهی بازار کتاب می‌شود. این رمان روایتی از شیفتگی یک پژوهشگر مسیحی به حضرت علی (ع) است و ماجرای آن از زمان معاصر آغاز می‌شود و به دل تاریخ می‌رود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، «قدیس»، که در حال حاضر مراحل پایانی انتشار را در انتشارات «کتاب نیستان» سپری می‌کند، به زودی و تا یک هفته آینده در قفسه کتابفروشی‌ها جای می‌گیرد.

به گفته روابط عمومی انتشارات کتاب نیستان، در این داستان پژوهشگر مسیحی با خریداری نسخه‌ای خطی، ارتباط ذهنی‌اش با حضرت علی (ع) آغاز می‌شود و در حین تورق و مطالعه آن به دل تاریخ و به زمان زندگی این حضرت می‌رود.

در این اثر دریافت‌های تازه‌ای از زندگی و شخصیت امیرالمومنین (ع) از نگاه این محقق مسیحی توصیف می‌شود، ضمن آنکه رفت‌و‌برگشت‌های زمانی در این داستان به لحاظ تکنیکی و نوع زبان شیوه روایت را تغییر داده است. این رمان حدود 300 صفحه است.

«آفتاب مهربانی» (زندگی‌نامه حضرت محمد(ص)، انتشارات مدرسه،‌1389)، «آدم» (انتشارات امیرکبیر، 1388) و «پایان راه» (انجمن قلم ایران، 1388)، تازه‌ترین آثار منتشر شده حسن‌بیگی به شمار می‌آیند.

سه‌شنبه 25 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط