loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب «نفاق؛ جنگ مذهب علیه مذهب» منتشر شد

کتاب «نفاق؛ جنگ مذهب علیه مذهب»، نوشته حجت الاسلام والمسلمین محمد محمدیان از سوی دفتر نشر معارف منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دفتر نشر معارف، کتاب نفاق در هشت فصل تنظیم و تدوین شده است: حقیقت نفاق، مراتب نفاق، ویژگی های شخصیتی منافقان، ویژگی های رفتاری منافقان، نحوه مقابله با منافقان، فرق بین منافقان و فریب خوردگان، سنت قطعی الهی و پایان نفاق و عاقبت منافقان.

نویسنده در مقدمه کتاب می نویسد: نفاق در جامعه دینی پدید می آید و هر چه جامعه دینی تر گردد، جریان نفاق نیز در آن بیشتر و عمیق تر می گردد و به عبارت دیگر، وجود نفاق، نشانگر ایمان های راسخ در جامعه و عمق ایمان در دل های اهل ایمان است. خطر و ضرور نفاق به مراتب بیشتر از خطر کفر و الحاد است و افراد منافق از نظر انحطاط و ظلمت، از کافران جلوتر و بدتر هستند. نویسنده در این کتاب با رویکردی قرآنی و حدیثی به تبیین نفاق و راههای مقابله با آن می پردازد.

دفتر نشر معارف چاپ اول این کتاب را در 120 صفحه، قطع پالتویی، تیراژ 200 نسخه و قیمت 1300 تومان روانه بازار کتاب و فرهنگ کرده است.

این کتاب در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب توزیع می شود.

سه‌شنبه 25 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط