loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فیلم زندگی خالد اسلامبولی ساخته می‌شود

یک کارگردان مصری در راستای رفع سانسور از عرصه فرهنگی این کشور پس از انقلاب، قصد دارد فیلم زندگی خالد استامبولی را بسازد.

به گزارش فارس ، "سید خطاب" کارگردان مصری در راستای رفع سانسور از عرصه فرهنگی این کشور پس از انقلاب در نظر دارد تا فیلم زندگی خالد استامبولی را بسازد.

این فیلم‌‌ساز مصری تصریح کرد که در نظر دارد تا با مصاحبه از شاهدان ماجرا و افراد نزدیک به خالد اسلامبولی که پس از انقلاب آزاد شده‌اند، فیلم ماجرای ترور انور سادات را با عنوان "المنصة" بسازد.

از سوی دیگر "بشیر الدیک" نویسنده فیلمنامه مصری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اعلام کرد: سناریو برای بررسی به گروه‌های اسلامگرا یا مادر خالد اسلامبولی و هیچ کس دیگر داده نخواهد شد تا در مسیر ساخت فیلم تاثیری نداشته باشند.

این فیلم قرار است دوره زمانی پس از دسامبر 1981 را که به دستور سادات، هزاران اسلامگرا دستگیر شدند و خالد اعدام شد، مورد بررسی قرار دهد.

همچنین قرار است در نوشتن این سناریو برخی از نویسندگان مشهور مصری از جمله "حسنین هیکل" نیز حضور داشته باشند و شخص بشیر الدیک از نویسندگان مشهور تلویزیون و سینمای مصر است که آثاری چون "عابد کرمان" و "حرب الجواسیس" را کارگردانی کرده است.

شنبه 29 بهمن 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط