loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انتشار «مجموعه مقالات بزرگداشت آیت‌الله حاج ملا علی کنی»

نویسندگان مرتبط : موسسه مطالعات و پژوهشهای سیاسی | موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام

مجموعه مقالات برگزیده همایش نکوداشت حاج ملاعلی کنی به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران منتشر شد.

به گزارش سازمان اوقاف و امور خیریه، آیت‌الله حاج ملاعلی کنی، یکی از علمای ایرانی بود که در راس جریان مقاومت ضد استعماری قرار داشت و با ایستادگی در مقابل این جریان در عهد ناصری و مقابله با امتیازنامه «رویتر» در تاریخ مبارزات استقلال‌طلبانه ایرانیان، نام نیکی از خود به یادگار گذاشت.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران و موسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران، در راستای احیای قدرت تمدن اسلامی در قالب بررسی آرا، دیدگاه‌ها و مبارزات حافظان استقلال ایران، همایشی را با محور زندگانی و مبارزات آیت‌الله حاج ملاعلی کنی در دی‌ماه گذشته برگزار کردند و ‌اکنون مجموعه‌ای از مقالات برگزیده این همایش، در کتابی با عنوان «مجموعه مقالات بزرگداشت آیت‌الله حاج ملاعلی کنی» منتشر شده است.

«ملاعلی کنی، تولیت و مدیریت حوزه مروی» اثر رحمت تولایی، «مقابله آیت‌الله حاج ملاعلی کنی با تهاجم فرهنگی غرب» نوشته سعدالله غدیری‌، «بررسی نقش رابطه ملاعلی کنی و میرزاحسن‌خان سپهسالار» اثر فاطمه کریم‌پور و «سیره اقتصادی حاج ملاعلی کنی و پاسخی به غرض‌ورزی‌ها» نوشته علی شیرین برخی مقالات منتشر شده در این مجموعه‌اند.

مجموعه مقالات همایش نکوداشت حاج ملا‌علی کنی با شمارگان 2000 نسخه و 249 صفحه منتشر شده است.

دوشنبه 8 اسفند 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط