loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مسابقه ثبت عکس و فیلم انتخابات

نویسندگان مرتبط : وحید جلیلی

دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی مسابقه ثبت عکس و فیلم انتخابات (ویژه وبلاگ‌نویسان روستاها و شهرهای کوچک) برگزار می‌کند.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی تهیه شده از سوژه‌های جذاب مرتبط با فعالیت‌های تبلیغاتی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روستا یا شهر خود را (اعم از نصب پلاکارد و چسباندن پوستر و سخنرانی کاندیداها و...) و همچنین عکس‌ها و فیلم‌های موبایلی مربوط به حضور مردم در روز رای‌گیری پای صندوق‌های رای را در وبلاگ‌شان قرار دهند.

نکاتی درباره شرکت در مسابقه:

1- شرکت‌کنندگان کافی است نشانی وبلاگ‌شان را پس از برگزاری انتخابات به همراه نشانی دقیق محل سکونت و تلفن تماس شان را به نشانی الکترونیک jebhe.farhangi@gmail.com ارسال کنند.
2- تعدادی عکس‌ها و فیلم‌هایی که هر شرکت‌کننده می‌تواند برای شرکت در مسابقه ثبت کند، محدودیت ندارد.
3- در کنار هر عکس یا فیلم باید نام عکاس یا فلیمبردار همراه با زمان و مکان دقیق ثبت عکس یا فیلم درج شده باشد.
4- این مسابقه در دو بخش «تبلیغات انتخاباتی» و «حضور در انتخابات» برگزار می شود.
5- منظور از شهرهای کوچک شهرهایی با جمعیت زیر صد هزار نفر است.
۶- سه برگزیده این مسابقه در بهار 91 معرفی و به هرکدام یک نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
7- در صورت تمایل به شرکت در مسابقه، در قسمت موضوع ایمیل ارسالی به دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی بنویسد: «جهت شرکت در مسابقه انتخابات در روستاها و شهرهای کوچک»

سه‌شنبه 9 اسفند 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط