loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پژوهشگران «سفیر 7هزار روزه» و «سرد سفید» را بخوانند

نویسندگان مرتبط : علی رستمی

علی رستمی گفت: «سفیر 7هزار روزه» نوشته حسین روحانی صدر و «سرد سفید» اثر کاوه بهمن، بهترین کتاب‌های انقلاب و دفاع‌مقدس بودند که در سال 1390خواندم و مطالعه آن‌ها را به محققان این حوزه‌ها پیشنهاد می‌کنم.

رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: «سفیر 7هزار روزه» شامل خاطرات مرحوم سید تقی موسوی درچه‌ای از مبارزات انقلاب، با نثری ساده و روان نوشته شده است.

وی با اشاره به فراز و فرودهای خاطرات این مبارز انقلابی یادآور شد: از آن‌جایی که مرحوم درچه‌ای، مبارزی پر جنب و جوش بوده، خاطراتی جذاب از او در کتاب «سفیر 7 هزار روزه» گردآمده است.

گردآورنده کتاب «یوسف‌نامه» گفت: درچه‌ای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را برای ایجاد جبهه موثر فرهنگی در ادبیات پایداری به کار می‌گیرد و اولین مدیر مسوول مجلات شاهد می‌شود.

علی رستمی در ادامه، کتاب «سرد سفید» نوشته کاوه بهمن را یکی دیگر از کتاب‌های خوب سال 90 معرفی کرد و گفت:‌ زندگینامه شهید الله‌رضا هنری، یکی از دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اسدآباد استان همدان در این اثر جای گرفته است.

وی ادامه داد: کاوه بهمن هر فصل از این کتاب را با آیه‌ای از قرآن کریم آغاز کرده و فضای جبهه‌های دفاع مقدس را از نگاه مادر شهید الله‌رضا هنری به تصویر کشیده که به نظرم، ایده جالبی است.

این نویسنده دفاع‌مقدس در پایان عنوان کرد: مطالعه این دو کتاب را به محققان و پژوهشگران حوزه‌های انقلاب و دفاع‌مقدس پیشنهاد می‌کنم.

گفتنی است کتاب سفیر 7 هزار روزه در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

شنبه 20 اسفند 1390
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط