loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطراتی از شهید احمدی روشن کتاب شد

مرتضی قاضی، 100خاطره از شهید مصطفی احمدی روشن را در قالب یکی از کتاب های مجموعه «یادگاران» نوشته است. این کتاب در هفته نخست اردیبهشت ماه از سوی انتشارات روایت فتح منتشر و در یکی از دانشگاه‌های صنعتی کشور رونمایی خواهد شد.

مرتضی قاضی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) اظهار کرد: من یکی از همدوره‌ای های شهید روشن در دانشگاه بودم. بسیاری از دوستان وی نمی‌دانستند که شهید روشن چه کار‌هایی در زمینه انرژی هسته‌ای انجام داده است، همین اتفاق دست‌مایه‌ شد تا به جمع آوری خاطراتی که دیگران از وی داشتند اقدام کنم.

وی افزود: در این کتاب کوشیده‌ام تا بر اساس گفته‌های دیگران نشان دهم که شهید روشن به چه ویژگی‌های رسیده بود و چه کار‌هایی انجام داد که باعث تهدید و بعد شهادت وی شد.

قاضی ادامه داد: منابع این کتاب خاطرات خانواده، همسر شهید، نزدیکان، دوستان دوران نوجوانی، همکلاسی‌های او در دانشگاه، همخوابگاهی‌ها و نیز از مجموعه‌هایی که در ‌آن ها مشغول به کار بود گردآوری شده است.

وی در پایان گفت: این کتاب شامل 100 خاطره است و قرار براین است که در این کتاب بر خلاف دیگر کتاب‌های مجموعه «یادگاران» تصاویر شهید هم به کتاب اضافه شوند. این اثر تا هفته اول اردیبهشت ماه از سوی انتشارات روایت فتح منتشر خواهد شد و به احتمال زیاد آن را در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی خواهیم کرد.

سه‌شنبه 22 فروردین 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط