loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سه کتاب محمدرضا زایری رونمایی می‌شوند

نویسندگان مرتبط : محمدرضا زائری

محمدرضا زایری سه کتاب جدید خود را با عناوین «حجاب بی‌‌حجاب»، «قدم کلیک‌هایتان برچشم» و «باید رفت» در فرهنگسرای ارسباران رونمایی می‌کند.

مدیر نشر آرما در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) اظهار کرد: آیین رونمایی از سه کتاب «حجاب، بی‌ حجاب»، «قدم کلیک‌هایتان برچشم»، «باید رفت» نوشته حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا زایری، رونمایی خواهد شد.

محسن حسام‌مظاهری افزود: این کتاب‌ها در واقع مجموعه یادداشت‌های نویسنده‌اند که در قالب کتاب گرد‌آوری شده‌اند و با توجه به نگاه تازه‌ای که نویسنده به مقوله‌های فرهنگی و اجتماعی داشته است، مورد توجه قرار خواهند گرفت.

مظاهری ادامه داد: در این مراسم علاوه بر نویسنده کتاب، علی‌اکبر اشعری، سیدمهدی شجاعی و دکتر حسام‌الدین آشنا به سخنرانی خواهند پرداخت.

مدیر نشر آرما در پایان از علاقه‌مندان دعوت کرد برای شرکت در این مراسم، دوشنبه چهارم اردیبهشت، ساعت 16 روز به خیابان دکتر علی شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان ارسباران (جلفا سابق) فرهنگسرای ارسباران مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 22872818 تماس بگیرند.

کتاب" حجاب بی حجاب"با هشت مقاله به بررسی جنبه های اجتماعی و فرهنگی حجاب پرداخته است و در بخشهای پایانی ، نویسنده با بررسی حجاب اسلامی با توجه به مد روز، ضمن انتشار تصاویری به معرفی یکی از مؤسسات موفق در طراحی و تولید حجاب اسلامی برای دختران نوجوان در بیروت می پردازدکه از سوی انتشارات "آرما" به قیمت 4 هزار تومان منتشر شده است.

زائری در کتاب"باید رفت" خواسته است پیام ارزشمند و مهم فرهنگ و تمدن عظیم اسلامی ایران را به زبانها و لهجه‌های گوناگون بیان کند و برای تقابل با چالشها و پرسشهای متنوع و تازه می‌کوشد. اینکه می‎گوید نمی‎توان نشست و نمی‎توان برای سستی و تنبلی بهانه تراشید، نمی‎توان ترس از اقدام را توجیه کرد. باید رفت میان خون و ازپای فتاده و مردانه...باید رفت و چگونه رفتن را باید از راه پرسید این کتاب هم ازسوی انتشارات آرما با قیمت 4500 تومان منتشر شده است.

آنچه در"قدم کلیکهایتان برچشم!"می‎خوانیم، گزیده یاداشتهای وبلاگ"نمایندگی مجاز"است که نویسنده طی هشت سال 81-89به اقتضای شرایط و اوضاع مختلف اجتماعی و فرهنگی نوشته است و با تعطیل شدن وبلاگ، منتخبی از آنها به گزینش برخی از دوستانش را منتشر کرده است. این کتاب هم توسط نشر آرما و باقیمت 4000 تومان منتشر شده است.

محمدرضا زائری، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته فلسفه و حکمت اسلامی و دانشجوی مقطع دکترای ارتباطات دینی است.

«سلامنامه»‌، «روزنامه‌نگاری دیواری پگاه»، «خیمه‌گاه»، «بیت‌الاحزان»، «خبرنگار بدون مرز»، «حکایت بیرونی»، «کتاب تنهایی»، «ما سخاوتمندترین مردم دنیا هستیم»و «محرمانه، مستقیم»، از جمله کتاب‌های منتشر شده به قلم زائری‌اند.

وی همچنین آثاری چون «مهر خاوران»، «ترجمه مجموعه داستان‌های کوتاه ادبیات لبنان»، «کتاب مقدس» و چند اثر دیگر را در حال انتشار دارد.

گفتنی است کتاب «پدر، پسر، روح القدس: تجلی عشق علوی و شور حسینی در آثار شاعران و نویسندگان مسیحی» از این نویسنده در فروشگاه موسسه کتاب فردا و سایت پاتوق کتاب موجود و قابل تهیه است.

پنجشنبه 31 فروردین 1391
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
اخبار مرتبط
محصولات مرتبط